Jongen of meisje wie houdt dit geheim?

Hallo.
Over een aantal weken ( 5 weken) laat ik een 20 weken maken.
Hopelijk zien we wat onze hummel is (jongen of meisje )
Wie van jullie zegt het voort of geheim bewaren??
Groetjes Linda

Halloo!!

Wij hebben over een aantal weken ook weer een echo en dan willen we ook wel weten wat het word. Ik weet ook wel bijna zeker dat daarna iedereen het te weten komt. Ik ben namelijk een ongelofelijke flapuit. Zoiets kan ik echt niet voor me houden.
Ik vind het ook altijd zo naar als mensen zeggen dat ze het wel weten, maar lekker nog niet vertellen. Vertel me dan helemaal niet dat je het weet , maarjah, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend en iedereen moet het voor zichzelf beslissen!.

Van mij weten jullie in ieder geval over een paar weken wat het gaat worden.

Dikke Kus Jen

Als ik het zie bij de 20 weken echo denk ik niet dat ik het geheim kan
houden, je verspreekt je nogal snel denk ik. Eigenlijk wil ik het niet
weten, maar mijn man wel. Nou ja, dan gun ik hem dat pleziertje wel,
die 20 weken eerder weten of het een jongentje of meisje is doet er
toch ook niet veel toe.

groetjes Nienke

Hoi allemaal!

Ik ben nu ruim 16 weken zwanger van mijn tweede kindje. Bij mijn zoontje (nu 20 mnd) wilde mijn man heel graag weten wat het geslacht was. Van mij hoefde dat helemaal niet... maar ja, papa's hebben al niet zoveel te zeggen tijdens de zwangerschap, dus heb ik netjes water bij de wijn gedaan. Dit hebben we de hele zwanegrschap geheim gehouden en was erg grappig! (zeker aan te raden!) Nu wil ik het zelf ook graag weten, want ik wil de babykamer specifiek voor een jongen / meisje maken.

Ik wil het aan mijn moeder en nichtje vertellen wat het word, aangezien zij me zullen helpen met de babykamer inrichten, behangen, enz. Ik ben bang dat iedereen dan al snel weet wat het zal worden, maar dat is misschien ook wel praktisch!

Groetjes,
Natasja

ik heb in april de 20weken echo,
Mijn hubby wil het niet weten!, ik ook niet maar aan de andere kant ook weer wel!
Maar ik ken mezelf, ik hou het toch niet voor me!
en mn oma zegt "als je al weet wat het wordt ben je niet meer in verwachting, dan ben je alleen nog maar zwanger" haha dus ik luister maar naar mn oma!
wel grappig!

kuss

Hoi meiden,

ik weet zins vandaag dat wij een MEISJE gaan krijgen!
Ik ben ZOOOOO blij.. haha jongen was ook meer dan welkom geweest natuurlijk maar ik heb altijd geroepen dat ik graag een meisje er bij wil en aangezien mijn vriend het hierna voor gezien wil houden.. vw alle ellende.. kan ik me er iets makkelijker bij neer leggen..

vertellen: toen we thuis kwamen net heb ik het wat verteld aan mijn mams en die hoorde dat ik het over eierstokken had en die zei dus een MEISJE.. haha
ze heeft al 3 kleindochters(van mijn zus)  en 1 kleinzoon maar ze was helemaal in de wolken..
mijn nichtjes (de dochters van mijn zus) hebben het ook gehoord toen ik me express versprak.. haha en mijn zus ook.. allemaal helemaal door het dolle heen..
nu wil ik het ff naar de rest van de fam tantes enz ff stil houden.. als het lukt.. maar ik ben zo blij dat ik bang ben dat het binnen een paar dagen de wereld over gaat.. haha

ik ben  benieuwd  hoe jullie het gaan doen en vooral hoe jullie het voor je kunnen houden hahaha als het lukt!

succes en liefs Annemieke  

Bij mijn eerste wisten we dat het een jongen werd en nu willen we het graag weer weten. Liever nu al dan over 5 weken pas, hahaha hoe zo ongeduldig.

Wij hebben het tegen iedereen verteld. Waarom niet, al het andere is toch ook een verrassing. Hierdoor krijg je wel alles voor een jongen of meisje.
Ik was vande week even shoppen maar ze hebben ook bijna niks neutraals meer in de winkel. Toen ik dat zei tegen een verkoopster vertelde ze dat het kwam om dat daar gewoon nog weinig vraag naar is. Heb dus 1 wit pakje kunnen kopen. Nog maar even wachten dus.

De 20 weken echo laten wij wel maken, maar niet om te zien welk geslacht ons kindje heeft, al zal het best kunnen dat we het toch zullen zien.
Dus als het goed is of ik het niet geheim te houden, omdat we het zelf niet zullen weten wat het is, haha.
Dinsdag 29 april hebben wij de 20 weken echo, ben heel benieuwd.

Alice
15w5d

Terug
Bovenaan