Jongen of meisje wie houdt dit geheim?

Wij zijn er nog niet uit of we het zelf wel willen weten, het heeft toch ook wel wat dat je het niet weet. Aan de andere kant kan het natuurlijk wel heel practisch zijn... Gebeurt het nog vaak dat ze zich vergissen? Het lijkt me zo suf als je bijv. alles voor een jongen gaat kopen en uiteindelijk blijkt het bij de geboorte toch een meisje te zijn...
Nu nog even goed nadenken of we het zelf willen weten, want over een paar weken hebben we de 20 weken echo...
Groetjes, Saskia

Hallo,
We hebben gisteren de kennismaking met de gyn. in het WKZ gehad (want daar wil ik bevallen) en niet in Belgie waar ik woon..We kregen oo keen echo en daar was de tweeling prima te zien, alles lijkt zich goed te ontwikkelen..En we zagen dus ook dat het 2 jongetjes zijn..:D

Het was voor mijn lief wel een  beetje een teleurstelling want hij had heel erg gehoopt op meisjes of in elk geval 1 meisje en 1 jongen..(Omdat ze beiden hun eigen placenta hebben is de kans op 2 ei-ig groot, maar nu het dezelfde geslachten zijn, kunnen ze ook nog wel 1-ei-ig zijn)..
Ik moet zeggen, ik had ook heel graag gehad dat een meisje en een jongetje was, maar ik begin nu steeds meer aan het idee te wennen..En wat mij betreft mag iedereen het weten.:D, dus ook de forum gebruikers..:)

We gaan in de loop van vandaag de beide schoonmoeders bellen en hun vertellen dat ze kleinzoontjes gaan krijgen..

Over 3 weken de 20 weken echo..Dus dat is weer aftellen!!..

Groetjes,

Melda

Hoi hoi,

Bij onze eerste wilden we niet weten wat het werd. En ik vond het echt geen probleem om dit niet te weten tot de bevalling! Het was echt een verassing! Ik had gelukkig ook totaal geen voorkeur en was dan ook dolgelukkig met onze zoon!
Nu wil ik het wel weten omdat ik erg benieuwd ben hoe het is om zwanger te zijn en dan te weten wat je krijgt.
Nu heb ik stiekum best nog een voorkeur voor een jongen omdat ik jongens echt geweldig vind! Had nooit gedacht dat ik een jongen leuker dan een meisje tot nu toe zou vinden. Haha!
Maar ik ben ook wel weer heel erg benieuwd hoe het is om een meisje te hebben... dus kortom, maakt me niets uit. Maar ik wil het wel heel graag weten!!!
Wel gaan we het inprincipe voor ons houden. Alleen mijn zusje en mijn beste vriendin heb ik beloofd om het te vertellen. Maar mijn ouders en schoonouders en nog een paar vriendinnen willen het sowieso niet weten en heb ik hun moeten beloven het straks niet te vertellen! Ben echt erg benieuwd of me dat gaat lukken. Ha ha! We zullen zien. Over 4 weken hebben we de echo. Ik kan echt niet wachten!

Groetjes, Adelina

Leuk om te lezen hoe verschillend hier iedereen over denkt.
Bij ons eerste kindje stonden we net op het punt om te verhuizen naar curacao dus was het voor ons alleen maar praktisch om het wel te weten.
Gewoon om de spullen alvast in nederland te kunnen kopen aaangezien dat hier allemaal vreselijk duur is of heel erg lelijk.
En nu ik 15 weken zwanger ben kan ik eigenlijk ook niet meer wachten tot we het kunnen zien.
Wij vinden het gewoon leuker om het al bij de naam te noemen terwijl het nog inde buik zit en mijn partner vind het vooral fijn zodat hij zich wat beter in kan leven in de zwangerschap zo wordt het al een echt persoontje wat bij ons gezin hoort.
En iedereen die het wil weten van familie en vrienden krijgen het ook gewoon te horen want dat vind ik eigenlijk een beetje onzin dat je het zelf weet en het dan aan niemand verteld ik begrijp de waarde dar niet echt van.Alleen de naam vertellen we nog niet.
Maar nog even geduld ik moet 16 april weer naar de gynecoloog en dan ben ik bijna 18 weken dus ik hoop het dan al wel te kunnen zien.

Gr. debora.

Hoi allemaal!

Leuk onderwerp! Ik ben dol op verrassingen evenals mijn man... wij willen dus niet weten wat het wordt en laten alles lekker op z'n beloop. Ik kan me niet voorstellen dat wij een pure jongens/meisjes kamer zullen maken, dus prima zo. Leuk om te zien dat iedereen er anders over denkt.

Groetjes plukdedagmama
14w,2d
1ste kindje

Bij ons duurt het nog even tot de 20 weken echo. Die is pas in mei, op mijn verjaardag! We willen het graag weten en we houden het niet geheim. Mijn moeder vond dat jammer, maar toen ik zei dat we het haar dan niet zouden vertellen en verder wel aan  iedereen, wilde ze het toch liever wel weten :)

Terug
Bovenaan