Jongen of meisje

<p>Hallo allemaal!</p><p>Ik ben erg benieuwd naar wat wij krijgen. We moeten nog even geduld hebben maar nu heb ik de truc met de ring gedaan.</p><p>Ring aan een draadje of haar, stil boven je buik hangen. Als ie heen en weer gaat is het een jongen maakt ie een cirkel is het een meisje.</p><p>Wij zouden dus een jongen krijgen volgens dit bakerpraatjes.</p><p>Hebben jullie dit geprobeerd en klopte dat? Gewoon nieuwsgierig </p><p> </p><p>Groetjes!</p><p>( bijna 8 weken)</p>

Ik ken er ook zo iets! De Chinese kalender

leeftijd vrouw + maand verwekking = geslacht baby
In dat geval krijg ik een meisje.

Ik heb dat gedaan met een naald aan een draadje. Ik moest dan een rondje met duim en wijsvinger maken en dan 10x de naald daardoorheen halen zonder m'n vingers te raken. Daarna m'n hand plat op tafel leggen en dan de naald erboven hangen. Verder is het idee hetzelfde. Gaat de naald rondjes draaien of heen en weer. Bij mij ging hij rondjes draaien,  dus een meisje en dit klopte ook. 

Haha sorry maar alle praatjes zijn onzin volgens mij. Alles wees op een jongen, maar het is echt een meisje. Dat wordt toch afwachten tot een week of 15 denk ik haha! Spannend :)

Bij ons in het gezin alle 8 de kindjes hun geslacht kloppend aan de hand van de Chinese kalender die truc met een munt of ring werkte bij ons weer niet Hahah met week 13 trouwens al het geslacht kunnen zien op de echo ;) veel plezier

Terug
Bovenaan