Jongen of meisje

Ah leuk allemaal. Ja Chinese kalender klopt in mijn omgeving eigenlijk nooit. Daarom dacht ik eens kijken of dit meer in de buurt komt. Het zijn bakerpraatjes maar het blijft leuk om te  kijken of het klopt.
Tot nu toe gaat de zwangerschap het zelfde als bij de eerste (jongen) Wel iets heftiger allemaal. Dus denk dat het een jongen wordt, wie weet! en de truc met de ring zou dan dus kloppen.
Ben erg benieuwd! Als nog meer dit hebben geprobeerd vindt ik het leuk om te horen of het klopte!
Xx

Wij hadden tijdje terug naald en de draad gedaan, en bij ons zou het een meisje worden, daarna een jongen. :)
de rest van de familie had het ook geprobeerd en het klopte precies! 

Heel spannend allemaal, ik ben nu 9 weken. 

Haha bakerpraatjes... kalender... nub theorie... niks ervan klopt volgens mij.. 

Bij ons wees allsop een meisj maar bij de geslachts echo zagen wij toch duidelijk een piemeltje haha! 
We hadden door al die bakerpraatjes zelfs alleen nog een meisjesnaam, we hielden niet eens rekening met een jongetje, maa die komt er toch echt :p

Haha nou wij hebben voor allebei  al een naam dus dat scheeld ?
Bij onze eerste was ik er helemaal overtuigd van dat het een meisje zou zijn. Gevoelskwestie maar dat werd dus echt een jongen. Pin me er dus zeker niet op vast en misschien daardoor heb ik gevoelsmatig nu totaal geen idee nog.  Vandaar dat ik hier eens naar kijk 
Maar grappig dat zoveel hier naar gekeken heeft/geprobeerd  hebben 

Bij mijn eerste klopte de chinese kalender wel. 
Bij deze zoals het nu lijkt niet. 
Bij beide geslachtsbepaling echo gehad (aan de hand van nub) bij eerste klopte deze en ga er van uit dat deze keer ook klopt. 

Terug
Bovenaan