A
Anoniem
Guest
Mijn vriend wilde heel graag weten wat het zou worden en ik niet. Uiteindelijk hebben we met 28 weken een pretecho laten maken. Ik wilde namelijk heel graag een 4D echo en hij niet dus toen hebben we besloten dat we het geslacht dan zouden weten en dat ik mijn 4D echo zou krijgen. Ze vertelde ons dat het een meisje werd maar na 2 minuten was de echoscopiste er al niet zo zeker meer van. Het kindje lag er toch niet zo duidelijk voor. Ik hoor ook maar wat vaak in mijn omgeving dat er een foutje was gemaakt. Zoonlief lag dan opeens in een roze kamer of dochterlief lag 3 dagen zonder naam in het ziekenhuis want ze hadden op een jongen gerekend. Je kan er met een echo niet met 100% zekerheid van uitgaan dat het geslacht dat je wordt verteld ook werkelijk het geslacht is. Ik ga dus ook nog steeds van uit dat het een jongen of een meisje kan worden. En ik vind dat eigenlijk heel erg prettig. Ik heb een lekker vrolijk kinderkamertje vlotte babykleertjes. Ik hoef het ech nooit meer te weten wat het wordt als ik nog eens zwanger mocht worden.
groetjes,
Wietske
groetjes,
Wietske