JONGEN OF MEISJE

hoi dames lees altijd wel mee maar reageer bijna nooit zit eigelijk altijd op het zomer 2007 forum omdat ik nog een dochtertje van 11-06 heb.

maar was benieuwd ofdat jullie al weten of het een jongen of een meisje wordt of wil je het helemaal niet weten?

wij krijgen een ZOONTJE!!! we vinden het het super aangezien ik maar 2 kindjes wil dus is het wel errug leuk een meid en een knul

groetjes jessica, djesslyn en baby 18-09

Hoi Jessica,

wij willen niet weten wat het wordt, we zijn natuurlijk best wel nieuwsgierig, maar toch niet. Het lijkt mij erg leuk dat het een verrassing blijft tot september. En we zijn drieënhalf jaar bezig geweest om zwanger te worden, zouden twee dagen na de test te hebben gedaan, beginnen met IVF behandeling, maar toch dus nog zonder behandeling zwanger geworden. En het meest belangrijke vind ik dan ook echt, maar dat zal voor jou natuurlijk ook zo zijn, dat het gelukt is en gezond is.

Alice
www.hetgrotewonder.web-log.nl

Hoi Djesslyn,

Wij krijgen ook een zoon! Ik vond het gewoon heel leuk om alvast te weten wat het is. Zo kan ik me al wat meer voorstellen hoe het straks wordt... Iedereen mag het ook weten, want na het geheimhouden van het feit dat ik zwanger was (dat vond ik al zo moeilijk!)  had ik geen zin om het voor me te houden.

Wij weten ook dat we een meisje krijgen.

Ik vind het erg makkelijk om te weten maar dat is mijn mening. Heb al lekker rose behang uitgezocht en de jurkjes zijn ook al aanwezig.

Hoi Hoi.

Wij krijgen een meisje!!
Bij de 20 weken echo en bij de 3d/4d echo heeft de echoscopiste nog geen goed gekeken.

We zijn hartstikke blij.
Groetjes Linda

hallo!!

Wij krijgen na twee dochters nu een JONGEN!!!!

We vinden het erg leuk dat we straks van allebei wat hebben. Dit is echt een cadeautje, want het was absoluut niet gepland.

groetjes Paula
28 weken

Terug
Bovenaan