JONGEN OF MEISJE

Hoi,

Ik ben waarschijnlijk (zo te lezen) één van de weinige die echt niet wil weten wat het wordt....
We hebben al een zoon en een dochter (toen wilden we het ook niet weten) en ik vind zelf (en mijn man gelukkig ook) de voorpret van wat zal het zijn... namen verzinnen en iedereen die wel een "mening" heeft en natuurlijk mijn eigen idee heel erg leuk.
Maar ieder zijn ding hoor... het is ook wel makkelijk om te weten wat het is... maar ik hou van verrassingen...

Groetjes Kirsten

Voor ons is het nog even een verrassing. Nog 14 weekjes wachten en we weten of we een zoon of een dochter krijgen.

Ik vind het super leuk dat sommige het al weten maar het lijkt mij gewoon mooi om na een misschien wel zware bevalling toch nog een extra verrassing te krijgen.

Groetjes Joyce

Hallo!!!
Hier een BOYsmama!
Ons derde boefje...
Ik geloof dat ik nieuwsgierig/ongeduldig ben, alle respect voor degenen die t als een verrassing tot de geboorte kunnen (uit)houden!!!!!
Trouwens, bij de 20wk echo was t onvermijdelijk herkenbaar een jongen!!! Hij liet t overduidelijk zien!
groetjes,Priscilla

hihih... ja hier ook... hij liet zo hup ze pielemansie zien hahaha

en vandeweek hadden we een extra groei echo...en was het oook weer zo... van kijk kijk kijk!! ik heb een pielemansie!!! hahahah :D:D

Terug
Bovenaan