Jongen of meisje?

Ik ben aan de ene kant wel nieuwsgierig naar hoe het zal zijn om een meisje te krijgen (meisjeskleren, haar vlechten, echte meidendingen dus). Wel heb ik in onze vriendengroep gezien hoe het met meiden kan gaan (kattekopjes, elkaar in de haren vliegen). Mijn zoontje was 1 van de eerste jongens na 6 meiden in de vriendengroep en die is zo makkelijk met alles. Dus dat trekt me ook wel weer aan. Denk wel dat we dit keer willen weten wat het wordt, dan zijn we voorbereid.

Wij gaan deze tweede keer wéér voor een verassing. Juist als de laatste loodjes zwaar zijn nog iets leuks om over te dromen haha.
Maar kan me ook wat voorstellen dat anderen het wel leuk vinden om te weten.
Voor kamertje zou het ons niks uitgemaakt hebben, alles roze is niet zo handig als er daarna nog een jochie zou komen :D.
Enne, voorkeur heb ik niet. De ene keer denk ik zus en dan weer zo. We hebben al een jochie.

Ik ben nieuw hier, maar toch maar een reactie: Ik wil het eigenlijk heel graag weten, ookal heb ik geen voorkeur. Het lijkt me leuk om al speciaal meisjes of jongetjes kleertjes te kopen.
Maar aan de andere kant: Mijn man kan ECHT GEEN geheimen bewaren. En ik vind het nu al moeilijk om niet van de daken te schreeuwen dat ik zwanger ben, dus kan ik dat dan wel geheim houden? Moeilijk, moeilijk, moeilijk...

haha, ik ben voor de 2x zwanger en heb al een meisje, mijn vriend word voor d 1e x vader en die hoopt natuurlijk dat het gezond te wereld komt maar stiekum op een jongen, naam voortzetten en omdat er alleen maar meiden zijn. maar ik hoop op stiekum op een jongen. Dan is het bij ons in familie ook compleet. Zussen hebben beide maar omgekeerd.

maar ook voor mij geld heel gezond zijn en de rest bij zaak.

hey meiden

ook ik ben nieuw hier en dacht meteen ff reageren!
ik wist bij alle 3 meteen wat het geslacht was, ik vind dat zo ontzettend fijn om te weten, en heb gewoon geen geduld.
en dan ook nog de praktische kant van het verhaal!
we hebben dan ook van alle 3 pretecho's gehad bij een kennis. dat moment blijf ik zo bijzonder vinden.
ditmaal zullen we dan ook zeker weer een pretecho willen, en een voorkeur? helemaal niet! ik vind beide super leuk!!! en dat hebben we ook al bij alle 3 gehad.

liefs

Hey,

ben ook nieuw. fijn om te praten terwijl het voor de meeste mensen om me heen nog geheim is, vind het zo moeilijk mijn mond te houden...
maar goed, jongen of meisje? maakt niet uit, maar wil het zelf graag weten. mijn vriend niet... dilemma! herkent iemand dit?

groetjes!

nee gelukkig niet! mijn mannetje wil het ook graag weten!
ik ken wel zon situatie, mijn zwager wilde het ook graag weten en zijn vrouw niet!
hij kreeg de uitslag mee in de enveloppe, en s avonds wilde zij hem meteen zien! hihi dan is de verleiding wel erg groot hoor!

liefs

Terug
Bovenaan