Jongen of meisje?

Hmm nog een paar weken dan kunnen ze het zien. Willen jullie het weten? En wat zegt jullie gevoel nu?
Volgens de chines kalender zou ik een meisje krijgen maar heb sterk het gevoel dat het een jongen word. Iemand heeft bij mij gependeld, (waarin ik niet echt geloof maar het wel grappig vind) Daar kwam overduidelijk uit een jongen.

liefs nath

Hoi Nath,

Ik heb het gevoel dat het een jongentje wordt. 29 april heb ik de 20 weken echo en dan wilen we het geslacht ook zeker weten.

Wil jij het weten van tevoren?

Liefs, Liselotte

Hoi Nath,

Ik heb het gevoel dat het een jongentje wordt. 29 april heb ik de 20 weken echo en dan wilen we het geslacht ook zeker weten.

Wil jij het weten van tevoren?

Liefs, Liselotte

hey,

Volgens chinese kalender, en nog meer bakerpraatjes wordt het een meisje.

Als ik denk aan het moment van seks, verwacht ik een jongen, omdat "ze" zeggen dat y-zaadcellen sneller zwemmen, en wij hebben na eisprong seks gehad (als ik het terug redeneer, zo ongeveer de enige mogelijkheid dat ik zwanger had kunnen worden :p)

Mijn hele omgeving denkt dat het een jongen wordt.

Maar ik ga steeds meer twijfelen over de meisjes naam. dus..??

Ik wil het niet weten, maar mijn man wel.. Dus wordt nog discusie...

Liefs,

T

ik heb vanaf het begin al het idee dat het een jongen wordt. Mn vriend wil de 20 weken echo niet gebruiken om het geslacht te weten te komen. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig of ik het bij het goede eind heb.. Ze zeggen wel dat als vrouwen het al zo vroeg denken te weten dat het dan ook zo is..

ik heb vanaf het begin al het idee dat het een jongen wordt. Mn vriend wil de 20 weken echo niet gebruiken om het geslacht te weten te komen. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig of ik het bij het goede eind heb.. Ze zeggen wel dat als vrouwen het al zo vroeg denken te weten dat het dan ook zo is..

wij willen het graag weten! vooral uit praktisch oogpunt! we hebben al 3 kids en dit is de laatste, wel zo fijn om te weten wat we nodig hebben!
we gaan voor een pretecho voor de 20 weken echo aan! nog 2 weken geduld!!!!;-)

liefs

ik heb eigenlijk geen idee en ook geen gevoel wat het word.. mijn man zegt dat het een jongetje word maar of dat een grapje was omdat hij dat wel graag wil haha..;) we hebben nu een zoontje en zou het erg leuk vinden om een meisje te krijgen maar natuurlijk ben ik blij met allebei!

Terug
Bovenaan