Jongen of meisje?

Wij willen ook graag weten wat het word.zelf denk ik weer een meisje maar mn vriend denk een jongen.bij de eerste was het volgens de chinese kalender een jongen maar werd toch echt een meid.maar mijn gevoel zeg weer een meisje,al hoop ik voor mn vriend een jongen,maar ach dat het maar gezond is.
liefs.

Wij willen ook graag weten wat het word.zelf denk ik weer een meisje maar mn vriend denk een jongen.bij de eerste was het volgens de chinese kalender een jongen maar werd toch echt een meid.maar mijn gevoel zeg weer een meisje,al hoop ik voor mn vriend een jongen,maar ach dat het maar gezond is.
liefs.

Wij willen ook perse weten wat het gaat worden!

Het is onze eerste, en we zijn allbei heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig, dus over 3 a 4 weken ook maar even geslachtsbepaling, als het kindje goed ligt...

ik verheug me nu al!

liefs

hahahha grappig al die reactie`s.
Wij willen het allebei niet weten, maar ik snap nu pas waarom mensen het uberhaupt willen weten.(eerst niet) Het is zooooo veeeel makkelijker.
Maar toch kiezen we ervoor om het niet te weten.:)
En het klinkt heel cliche, maar het is echt zo.....als het maar gezond is.

Laten jullie als het zo ver is en jullie weten het, het ook weten?
Of houden jullie het voor jullie zelf?

hahahha grappig al die reactie`s.
Wij willen het allebei niet weten, maar ik snap nu pas waarom mensen het uberhaupt willen weten.(eerst niet) Het is zooooo veeeel makkelijker.
Maar toch kiezen we ervoor om het niet te weten.:)
En het klinkt heel cliche, maar het is echt zo.....als het maar gezond is.

Laten jullie als het zo ver is en jullie weten het, het ook weten?
Of houden jullie het voor jullie zelf?

Ik wil het wel weten, maar wel proberen om het voor ons zelf te houden, Dat wordt nog een moeilijke opgave!! Hoop niet dat we ons verspreken..

Of we zeggen dat we het gewoon niet weten, maar stiekem toch wel..:) Ach ja iedereen weet eigenlijk al dat we het met de 20 weken echo willen weten.

Ik wil het wel weten, maar wel proberen om het voor ons zelf te houden, Dat wordt nog een moeilijke opgave!! Hoop niet dat we ons verspreken..

Of we zeggen dat we het gewoon niet weten, maar stiekem toch wel..:) Ach ja iedereen weet eigenlijk al dat we het met de 20 weken echo willen weten.

ik hoorde van een nichtje die dat had gedaan (zeggen dat ze het niet wist, terwijl ze het wel wist), dat mensen toch door bleven vragen.
Ik merk nu al dat een van de vragen die het meest gesteld wordt is: weet je al wat het wordt?
Helemaal als ik het over hij heb!

Dus dat is ook een van de redenen voor mij om het niet te willen weten. Want als ik het zou weten, zou ik het geheim willen houden. Maar met al dat gezeur? Bovendien, vond ik het al supermoelijk om geheim te houden dat ik zwanger was...

Terug
Bovenaan