jongen of meisje??

ha dames..
willen jullie eigelijk weten wat het word of mag het een verassing worden??
ik wil het wel weten, maar mijn hubbie twijfeld nog dus wij zijn er nog niet over uit!!

wij willen het niet weten... de suprise is zo leuk.....
en ik zou het dan ook niet geheim kunnen houden....pfff veel te lastig!
ik vind het nu wachten met vertellen ook al weer lastig zat maar ook wel belangrijk. Nu is het nog lekker van ons ... en van de septembermamas!

Bij de eerste wist ik het zeker, ik wil het niet weten.... en dat is ook gelukt.... ik vond het persoonlijk erg leuk om het niet te weten... vond het ook niet belangrijk

nu nog niet... alleen ook mijn hub wil het wel weten, vind ie makkelijker met de kamer, kleertjes (opruimen zolder) want ja als het een meisje word kunnen de jongens dingen weg....

ken de twijfel dus...

Wij willen het dit keer ook NIET weten. Bij de eerste wisten we wel dat het een jongen was en iedereen probeerde ons uit te horen dat was niet zo leuk. Nu willen we ons laten verrassen.

wij willen het wel weten.
Dan weten we of we nieuwe spullen moeten kopen of niet (hebben 2 jongens en hebben alles nog)
bij de eerste 2 wisten we ook wat het jongens zouden zijn.

bij de 1e wist ik ook niet wat het werd.dat vond ik wel spannend.het was precies het tegenover gestelde als dat ik toen dacht.haha.nu wil ik het wel weten want dan weet ik of de kleertjes van mijn dochter nog moet uitzoeken of dat alles weg kan.ik wil het dan wel voor mezelf houden maar weet zeker dat mijn man zijn mond niet kan houden.dat is weer de andere kant.dus ja.we kunnen er nog even over na denken.
gr

ik wil het nu zeker wel weten, bij de eerste wilde ik het niet weten, was een jongen, tweede was gewoon niet te zien op echo, was een meisje, en nu bij de derde wil ik het wel weten. ik wil ook meemaken hoe het voelt om te weten wat er in je buikje groeit.

Terug
Bovenaan