Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij willen het sowieso wel weten, alleen al voor de handigheid met spulletjes. Daarnaast zijn we ook gewoon veel te nieuwsgierig en enthousiast om die vraag in te slikken bij de vk of nee te zeggen als ze zou vragen of we het willen weten.
Ik vind het juist wel zo z'n charme hebben om het nog niet te weten. Gelukkig denkt manlief er ook zo over.
De kamer die we gaan inrichten als babykamertje heeft al een leuk (neutraal) kleurtje, dus dat maakt het ook wel makkelijker.
Ik vind het heel spannend en leuk om te dagdromen over wat het zal worden. Alleen wat betreft de namen zou het makkelijker zijn om het te weten, want daar komen we voorlopig nog helemaal niet uit... ;-)
ja de charme heeft het zeker, maar toch wil ik het weten hihi, al is het alleen al omdat ik gewoon niet kan wachten!!
gelukkig hebben jullie nog heel wat maanden voor de boeg om over de namen te kibbelen hihi