Jongen of meisje !?

Hoi Hoi,

Zo we gaan alweer richting de 20 weken. Spannend allemaal he ?! Wij hebben ook al de afspraak staan voor de echo. Nog 3 weekjes !

Wij willen denk ik toch wel graag weten wat het gaat worden.
Willen jullie het ook weten of vinden jullie het leuker dat het een verrassing blijft !?

Ik ben benieuwd ! :)

Als het goed is weten wij het 19 okt,dan gaan ze weer een echo maken en ben ik bijna 17 weken,dus dan moet het te zien zijn maar dan moet de baby er natuurlijk wel gunstig voorliggen,anders met de 20 weken echo nog een kans.
wij hebben nu een meisje en een jongen,dus ben benieuwd wat het nu gaat worden
liefs jootje

Wij hebben 3 november de 20 weken echo, ben dan 19 weken en als ze het kunnen zien wil ik het toch wel graag weten. Dan kan ik ook gaan beginnen met shoppen :) Ik ben ook gewoon te nieuwschierig.

X

Ik heb 18 oktober de 20 weken echo en ik wil graag dat ze snel langs de plek gaat waar ze t kan zien. Wij willen niet weten wat t wordt. Ik merk wel in onze omgeving dat wij meer uitzondering dan regel zijn haha maar als ik weet wat t wordt dan weet iedereen het en dat wil ik niet. Dus aangezien ik mijn mond niet kan houden wachten wij gewoon tot hij/zij eruit komt.

xx

Hoi ik ben 18 weken en jaja ik wil weten wat het is en mijn man kan ook niet wachten. we kunnen de babykamer gaan decoreren en verven zodra we het weten, maar.....

wij zijn gisteren voor een intake van de 20 weken echo in het zkh geweest voor informatie e.d.
Krijgen een uitgebreide echo, want mijn moeder heeft een hartafwijking dus willen weten hoe het met ons kindje gaat.

Aangezien we lekker aan het praten waren zei de gynaecoloog dat ze het raar vond dat de laatste echo met 10 weken was gemaakt. Dus ging ze gelijk vragen of we een echo wouden maken. Mijn man vroeg gelijk of we het geslacht konden zien en Ja zei ze als hij/zij er mooi bij ligt.
Nou ons kleintje was goed aan het draaien en doen, mooie lengte en alles zag er perfect uit ook zijn pieliewillie hihi. Het wordt een jongetje en daar zijn wij ontzettend bij mee. We gaan vandaag beginnen met de babykamer en 15 oktober komen de meubels dus dan willen we zovel mogelijk klaar hebben. i am ssoooooo exited

enne gisteren trouwens een doppler angelsound gekocht via marktplaats en nu kunnen naar de baby luisteren wanneer we maar willen. dit is echt zo mooi, hikjes, bewegingen hij schopte zelfs tegen het apparaatje aan haha. leuk om te hebben echt aanrader!!!

groetjes en succes dames bij de volgende echo!!!

ik denk als ik de 20 weken echo krijg heet ook wel wil weten. ik heb de laatste keer het gezien met 34 weken bij een groeiecho en die krijg ik nu weer w.s meerdere dus dan zie je het ook. dus denk dat khet wel ga vragen

Jeetje ik ben echt de enige hier die t niet wil weten haha. En ik krijg ook meerdere echo's maar ik zal aangeven elke keer dat ze er maar snel langsgaan of dat ze zeggen dat wij even de andere kant op moeten kijken ofzo want ik wil het echt niet weten ook niet per ongeluk.

xx

Terug
Bovenaan