Hoi ik ben 18 weken en jaja ik wil weten wat het is en mijn man kan ook niet wachten. we kunnen de babykamer gaan decoreren en verven zodra we het weten, maar.....
wij zijn gisteren voor een intake van de 20 weken echo in het zkh geweest voor informatie e.d.
Krijgen een uitgebreide echo, want mijn moeder heeft een hartafwijking dus willen weten hoe het met ons kindje gaat.
Aangezien we lekker aan het praten waren zei de gynaecoloog dat ze het raar vond dat de laatste echo met 10 weken was gemaakt. Dus ging ze gelijk vragen of we een echo wouden maken. Mijn man vroeg gelijk of we het geslacht konden zien en Ja zei ze als hij/zij er mooi bij ligt.
Nou ons kleintje was goed aan het draaien en doen, mooie lengte en alles zag er perfect uit ook zijn pieliewillie hihi. Het wordt een jongetje en daar zijn wij ontzettend bij mee. We gaan vandaag beginnen met de babykamer en 15 oktober komen de meubels dus dan willen we zovel mogelijk klaar hebben. i am ssoooooo exited
enne gisteren trouwens een doppler angelsound gekocht via marktplaats en nu kunnen naar de baby luisteren wanneer we maar willen. dit is echt zo mooi, hikjes, bewegingen hij schopte zelfs tegen het apparaatje aan haha. leuk om te hebben echt aanrader!!!
groetjes en succes dames bij de volgende echo!!!