Jongen of meisje !?

Hoi hoi, ik heb pas 3 november de 20 weken echo, dan ben ik zelf 19.5 week..... Nog 5 weken wachten, pfffff. En ik wil zo verschrikkelijk graag weten, wat het is. Dan kan je echt gericht gaan shoppen. Heerlijk.....

Het maakt me niet uit wat het wordt, maar als ik het in ieder geval al maar wel weet.....
Frederique

@ sanderjessie; ik neem toch aan dat ze daar rekening mee houden. Ze kunnen het toch even zeggen als ze in de buurt komen, ik benoem t gewoon en we zien wel.

xx

Wij hebben 11 november de 20 wkn echo en 17 oktober de eerste pretecho. Ik kan niet wachten tot we weten of we een meisje of jongen krijgen!!!
Ben net een klein kind dat aan het aftellen is. Gelukkig wil mijn man het net zo graag weten. Bij de jongens wisten we van te voren ook al wat ze zouden gaan worden!

Liefs

3 november krijgen wij het hopelijk te horen! Dan zijn we 20 weken en 3 dagen :)
Ook al willen we alles neutraal qua kleuren ik wil graag weten welke van de 2 gekozen namen het gaat worden :D
Eerlijk gezegd maakte het mij niet uit, maar mijn man wil het graag weten en om het nu voor elkaar verborgen te houden...

Volgende week donderdag!!! kan niet wachten
ik wi het echt wel weten
een vriendin wist eht niet tot het einde, zo knap van haar

maar ik kan dat niet hoor, word nu al gek van de spanning

groetjes

Leuke reacties allemaal ;) het merendeel wilt het dus wel weten haha nou ja het kan tegenwoordig zo makkelijk, dus dan is het best moeilijk om het toch niet te vragen haha :)
Nou wij gaan het toch ook maar gewoon doen. Het is gewoon makkelijker met shoppen. Je hbet zo weinig spulletjes wat voor beiden kan.
Dus ik vind het erg spannend ! Ben zo benieuwd.

@SanderJessie wat gaaf zeg dat je zo'n apparaatje heb gekocht. dat is wel heel bijzonder joh !!! wat een goed idee ;)

Wij hebben 28 oktober de echo. ik ben dan bijna 22 weken. wij willen het bsoluut niet weten al zijn we ook wel heel nieuwsgierig. we hebben wel een sterk voorgevoel dat we een zoon krijgen.

Terug
Bovenaan