jongen of meisje?

Snel krijgen we allemaal de 20wk echo. Ik moet nog 2 weekjes wachte, maar de tijd kan niet snel genoeg gaan. Wat denken jullie dat t wordt? Een jongen of een meisje? Wat hoop je? En willen jullie het weten?

Nou ik was eerst er van overtuigd dat t een jongen zou worden. Nu denk k een meisje. Ik hoop een jongetje. Ook voor me vriend, hij heeft al een dochtertje, dus een zoontje zou leuk zijn. Maar ja zolang t maar gezond is! Nog 2 weekjes wachten en dan weten we het! Ben zoooo benieuwd!!

Ben ook benieuwd naar wat jullie denken.

X

ja gaat nu snel he?! wij volgende week de 20 week echo! spannend! Hopelijk is alles goed met de kleine....me man denkt een jongen en ik en me dochtertje van 3 jaar denken een meissie....dus we zijn nieuwschierig!!

xx

Hoi hoi, Ik moet nog 4 weken wachten en dat duurt me veeeel te lang! Wil het zo graag weten. Ik heb geen flauw idee wat het is, maar stiekem neig ik toch een beetje naar een jongetje. Onze hele familie bestaat uit meiden en ook onze vrienden krijgen allemaal meiden. Hoogste tijd voor een knul dus :-D. Al zou het me ook helemaal niets uitmaken als het een meisje is natuurlijk!

hoi hoi

nou ik wilde het niet weten maar me man wel. dus ik ben om. maandag krijgen we een echo om te zien 'wat' er in me buik groeit. me man hoop een jongen en ik een meid hihi. maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is. dat hopen we het meest!

nog 12 daagjes wachten en dan krijgen wij de 20 weken echo. Ik hoop stiekum een meisje maar denk dat het een jongetje word. En bij mijn vriend is het net andersom hahahaha.

Meisjesnaam zijn we al overuit daarom hoopt en denkt ie nu dat het een meisje word, hoeft ie niet meer verder te brainstormen :D

Ja spannend is dat he?!
Wij willen het graag een verrassing houden, hadden we bij de eerste ook gedaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het stiekem best wel zou willen weten, niet voor het aanschaffen van van alles, maar meer omdat ik eigenlijk wel hoop dat het een jongetje wordt, dan wordt het bevestigt..... of niet natuurlijk.
Ik wil graag mijn overleden broertje vernoemen in de 2e naam, dus het is voor mij eigenlijk een emotioneel stukje.
Mijn man denkt hier wat makkelijker over, als het een meisje wordt dan maken we van de 2e naam toch een vernoeming voor het meisje...
Maar we zien het wel, als kleine uk maar gezond is en alles er op en er aan zit, dan zijn we natuurlijk hartstikke blij!!!

Mijn echo is helaas verlaat, zou maandag de 13e zijn, maar omdat ik niet langer bij vk loop maar in t ziekenhuis, is de echo daar nu de 17e....beetje jammer, maar goed, wat zijn 4 dagen nu??

Wij denken een jongetje, maar t maakt ons niets uit, als het maar gezond is!!

oei das wel vervelend... Hele tijd denk je van: Nog een paar nachtjes... en nu nog een hele week wachten... Maar gelukkig gaan de weken (bij mij dan toch) vrij snel voorbij

Terug
Bovenaan