jongen of meisje?

Ik had het verkeerd gegokt. Ik had vanaf het begin een voorgevoel, ben toen gaan twijfelen na de 12 weken echo en was de weken voor de echo echt het spoor bijster. Geen idee. Uiteindelijk is gebleken dat mijn eerste voorgevoel toch klopte!

Wij hoeven gelukkig ook niet meer zo lang op onze 20 weken echo te wachten...(16 februari)
Wij willen het wel graag weten wat het wordt..
Mijn man denkt een jongetje en ik hoop stiekem op een meisje..
Achja als het maar gezond is, alles is welkom

Wij hebben een geslacht bepaling echo laten maken want wij konden niet wachten op de 20ste week. Wij hebben al 2 meiden en ons geluk kan nu niet op want het is een JONGEN!!!

7maart krijgen we pas onze 20weken echo ;-) Hoop aan de ene kant dat ze het wel goed heeft hahahahah

Ik heb mijn 20w echo pas 1 maart en het duurt nog zo lang....Wil graag een meisje erbij want ik heb al 2 jongens en 1 meid dus een meisje erbij is wel leuker en even veel.....Voor mijn maakt het niet uit...Maar toch zegt hij dan: meiden zijn wat grappiger, Jongens zijn wat stoerder en dat vind hij soms leuk.....Ik kan niet wachten?
Mijn moeder is 16 nov 2011 overleden en daarom al zou ik een meisje willen hebben....

Ik en mij partner kunnen niet meer wachten tot we weten wat het word!
2 maart krijgen we de 20 weken echo en ben ook super zenuwachtig!
iedereen in de omgeving familie/vrienden en kennisen denken allemaal een meisje.. mij partner ook ..
Best raar dat ik als enige toch echt het gevoel heb dat het een jongen is!

Terug
Bovenaan