C Crazy nov 20, 2020 #9 Ik kijk ook even mee. Ben nu 40+3 en we weten niet of we een jongen of meisje krijgen. Meisjesnaam zijn we uit, maar jongensnaam nog niet 100%. Mijn voorkeuren gaan uit naar: Tije, Kep, Jesper, Melle, Kess, Jaro, Jent, Cas, Kes, Sid , Arco, Gies, Jari, Juup, Tuur, Boet.
Ik kijk ook even mee. Ben nu 40+3 en we weten niet of we een jongen of meisje krijgen. Meisjesnaam zijn we uit, maar jongensnaam nog niet 100%. Mijn voorkeuren gaan uit naar: Tije, Kep, Jesper, Melle, Kess, Jaro, Jent, Cas, Kes, Sid , Arco, Gies, Jari, Juup, Tuur, Boet.
M Maankindje nov 20, 2020 #10 In mijn zwangerschapsgroepje van 2 jaar geleden kwamen hele leuke namen voorbij! Nolyn, Jimmy, Seppe, Jari, Ezio, Floyd, Otis, Dymas.
In mijn zwangerschapsgroepje van 2 jaar geleden kwamen hele leuke namen voorbij! Nolyn, Jimmy, Seppe, Jari, Ezio, Floyd, Otis, Dymas.
T Tulipaa nov 21, 2020 #15 Onze tweede wordt weer een meisje (en daar zijn we nog niet helemaal uit aan de naam...), maar een jongen had Ties geheten!
Onze tweede wordt weer een meisje (en daar zijn we nog niet helemaal uit aan de naam...), maar een jongen had Ties geheten!