Jongensmoeders!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik heb 2 zoontjes van 2 jaar en 4,5 maand, om mij heen zie ik echt alleen maar meisjes en met zwangerschapsgym zijn er op 2 jongetjes na alleen maar meisjes geboren. Vandaag zat ik met het blad kinderen en een  shirtje van Noppies met roze glittertekst in mijn handen (waarom geen neutraal shirtje?), in de winkels ligt alles voor 75 % vol met meisjeskleding en de overige 25% is een beetje vaak niet leuke jongenskleertjes. Zijn hier ook nog jongensmoeders en hebben jullie tips of (online) adresjes waar je leuke stoere jongenskleding kunt kopen? Ik voel me af en toe wel erg alleen met mijn overigens heerlijke mannetjes tussen al die meisjes want ook op het KDV zitten mijn jongens tussen de meisjes (die onze oudste trouwens erg graag kusjes geeft).

Groetjes,

Puk

Puk

Hoi Puk,
Hier ook een jongen(s)moeder: 1 zoon. Inderdaad, heel veel schattige meisjeskleren in de winkels (5 rekken bij de HEMA, tegenover 1 voor jongens), niet eerlijk! Maar vorige week een leuke online shop ontdekt: die van esprit. (www.esprit.nl) Ontzettend leuke kleding voor jongens. Moest een nieuw winterjasje/vestje hebben in een grotere maat (mijn zoontje is een ware reus: met z'n 2 1/2 maand moet ik 'm al in maat 68 kleden, de rest is alweer te klein....). Ben er goed geslaagd en ze hebben veel keuze voor jongens. Hopelijk heb je er iets aan.
O ja, bij mijn ouders van nu zat gelukkig wel een t-shirt met blauwe letters! Wie weet kun je ruilen met een meisjesmoeder?? :)
Groetjes!

ik bedoel natuurlijk het blad kinderen, ipv ouders van nu... pfff, verweekte hersenen...

Ik raad je een online site aan, www.kleertjes.com Superleuke kleertjes, goede kwaliteit, 24uurs service en vaak goede aanbiedingen zeker als je je abonneert op de nieuwsbrief weet je altijd als eerst wanneer de prijzen verlaagd worden!
Echt de moeite om te gaan kijken!

P.s Zelf heb ik dochters maar ik bestel daar regelmatig voor jongetjes van vriendinnen.

Liefs L81

He Puk,
Hier ook allemaal meiden om mij heen! Ik heb het blad gekocht en in de winkel tussen het folie doorgegluurd,ha maat 68 dacht ik en blauw! Gelukkig! De meisjes shirtjes waren misschien al uitverkocht, haha. Ik heb net 3 nieuwe shirtjes a 6,- bij prenatal gescoord. niet overdreven leuk, maar wel ok. Hema en Zeeman hadden niets en een h&m met babykleertjes heb ik helaas niet in de buurt, maar schijnen ze ook online te verkopen. Succes emee!  

Hoi Puk,

ik vind de jongenskleren best leuk. je hebt niet heel veel keus, maar genoeg om alles te kopen, hihhii.
ik koop heel veel bij h&m online en ook zeeman en wibra hebben vaak leuke kleren. esprit, hema en v&d vind ik ook erg leuk voor jongens.

Joris zit vooral tussen de jongens op kdv en ook in de familie op dit moment, maar verder   zie ik ook vooral meisjes, bij mij op het werk en bij de zwangerschapsgym.
succes met shoppen.

gr floor

He jongensmoeders!!

Zelf ben ik de trotse moeder van Erwin ( 4 jaar) en Jorg ( 6 maanden).
Ik zit dus in twee hele verschillende leeftijdsfases. Voor Erwin koop ik heel veel (zeg maar gerust alles!)  bij WE, die verkopen nl ook jongens kleding! Vanaf mt 92 pas moet ik zeggen maar misschien een goede tip. Voor Jorg koop ik toch wel veel bij Hema en het merk Babyface, Name it  en Esprit vind ik erg leuk voor babies. Stoere jongensbabies dus he?!    Ik ben heel eerlijk, ik kijk niet eens naar al dat roze. Dat komt misschien ook wel omdat ik wel genoeg vind kleding voor hun. En ik heb nog wat van Erwin liggen natuurlijk. Hoop dat jullie hier wat aan hebben!

Groetjes Alberta  

k ben het zo met je eens... de jongens delven qua leuke kleren enorm het onderspit! Ik koop veel online... maar helaas zijn de echt leuke kleertjes wel super duur... (of is dat mijn smaak?)

maar mijn online adresjes zijn:

www.jlkidsoutlet.nl

http://www.kindleefsteil.nl

http://www.darekidswear.com/

Terug
Bovenaan