Jongensmoeders!

Hoi puk,

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, zit op voorjaar 08!
Ik ben moeder van 3zoons, je hebt helemaal gelijk hoor, voor jongens is veel moeilijker.
Ik koop veel kleren bij: Hema, C&A, WE, Vógele(wel beetje zoeken), h&m,cranenbroek!
Allemaal betaalbaar en echt hele leuke dingen!

Succes Gr MJ

Erikjan is al 2, maar ondanks dat er minder jongenskleren zijn, koop ik wel 10 keer liever kleren voor hem, dan voor Idamirthe, 5 maanden. Ik vind dat roze dus echt allemaal zo zoetsappig en extreem, ilk moet voor haar tussen die vele kleren echt zoeken naar iets leuks, en voor Erikjan zie ik vaak vreselijk veel leuke dingen. En ik houd dus ook echt van stoer, ook voor een meisje. En waar ik slaag voor Erikjan, kan het weer vreselijk zijn voor Idamirthe. Maar om je te helpen: HEMA, H&M, V&D, Bertus ten Hoor, Henk ten Hoor (daar koop ik echt veel, ook aangename prijzen), ik heb net de WE ontdekt, heel leuk, net een leuke jas gekocht, C&A, eeehhh, soms ook de Wibra en de Hans textiel. Verder nog? Vast wel, maar weet ik zo even niet! Toch wel: Bentex.

Janine

Zo herkenbaar allemaal. Met schoenen is het het zelfde verhaal, ik wil niet van die grove stampers. Gelukkig nu een schoenenwinkel in Kijkduin gevonden waar ze leuke nette en fijne  schoenen verkopen.  Ik heb 1 zoon van 4 jaar en 1 van 6 maanden
(ik zag Alberta ook!) en ik loop stad en land af om leuke kleertjes te kopen. Nu heb ik de Benetton gevonden en daar koop ik vaak leuke dingen voor de mannen vaak is het ook een kwestie van combineren. Een broekje bij H&M en een truitje bij Esprit of Mexx.
Maar even een setje kopen voor de mannen zoals dat bij de dames gaat helaas wij jongesmoeders moeten even verder zoeken.

Hier ook een jongensmama. Tijsis nu 2 jaar en 4.5 mnd, Stef is 4.5 mnd. Ik moet ook vaak goed zoeken voor leuke kleren. Voor meiden is er zoveel meer keus, allen voert roze wel erg de boventoon. Ik houdt niet van roze! Maar daar heb ik dus geen last van verder.

Ik slaag vaak bij hema, v&d, wibra, zeeman en c&a. De prijzen moeten voor mij ook nog leuk blijven. h&m en we hebben we hier niet. En bij vogele hangt de kinderkleding boven, maar is er geen lift.

groetjes,
Susan

Hoi meiden,

Bedankt voor de vele reacties en shopadressen! Ik kocht voor onze oudste ook vaak bij de Hema maar ik vind het de laatste tijd zo tegenvallen in onze woonplaats! Vògele koop ik de laatste tijd ook wel voor onze oudste, als je goed speurt vind je wel wat leuks. Nu is er uitverkoop en heb ik van het merk Retour een leuke blouse op de kop getikt voor een zacht prijsje en het staat hem erg leuk. Voor de jongste heb ik nu wat spulletjes bij Esprit online gekocht en het is hartstikke leuk dus bedankt voor de tips! Ik woon in een dorp waar mensen met behoorlijk veel geld zitten dus de kinderwinkels hier zijn bijna onbetaalbaar omdat er echt peperdure merken verkocht worden en ik vind het zo zonde want ze groeien zo snel uit de kleren! Ik koop af en toe wel wat duurs en dan combineer ik met wat goedkopere kleding zo blijft het ook leuk maar toch vind ik meisjeskleding makkelijker maar het is idd erg roze allemaal! Nogmaals bedankt voor alle shop tips het komt zeker goed van pas!

Groetjes,

Puk

Hallo!

Hier een trotse mama van 3 boys! Ioannis is 3 (feb. 4) Billy net 2 en Domenikos 3,5 maand. Ik hou van stoere kleding en m'n ouders/zusje sturen regelmatig leuke kleding van H&M   HEMA en V&D. Hier koop ik vaak bij ZARA.
Er is zeker veel meer meisjeskleding, netals bij dameskleding/heren. De keuze is minder maar wel leuk genoeg gelukkig! Als ik iets leuks zie voor een meisje dan gaat dat naar Nederland naar m'n nichtje van net 1jaar!
groetjes,Priscilla

En ja hoor ook hier nog een moeder van een jongen. Inderdaad is er echt minder bij de Hema, dat was me ook al opgevallen. Ik koop vaak bij H&M, V&D, C&A en de Hier (vooral in het noorden van het land). Soms heeft de Wibra ook leuke stoere kleren ertussen hangen.
Maar kregen jullie een Noppies shirtje bij het blad Kinderen van December dit jaar? BIj mij zat het blad wel in plastic met een ongelukkenwijzer maar geen shirtje...

Hallo,

Ik ben een moeder van 2 meiden en een jongen. Ik vind juist dat er leukere jongenskleding is dan meisjeskleding. Het is welliswaar wel minder in hoeveelheid, maar toch. De meisjeskleding vind ik vaak tuttig en mijn oudste dochter is daar zelf ook niet zo van. Voor mij is het dus best lastig om meisjeskleding te vinden. Ik wil meestal wel slagen bij de H&M voor mijn meiden. Voor mijn zoon haal ik regelmatig wat van kleertjes.com en verder bij de Hema, v&d en af en toe H&M.

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan