Jongensnaam: advies gevraagd!

Wij zijn meer van de hollandse namen!
Onze oudste heet Henri..En voor de komende spruit hebben we ook weer 2 oerhollandse namen!
Daar wij een agrarisch bedrijf hebben, een oerhollandse achternaam vinden we een buitlands klinkende naam niet echt gepast!
Troy klink wel stoer ja! Waar ik altijd op let of je met de betreffende naam makkelijk gepest kan worden!! Dan valt ie al af..
 
Ik vind het een leuke naam.
We hebben zelf al wel een meisjes naam maar nog geen jongensnaam.
Wij houden ook van wat korte stoere namen.
Dus weet je een leuke stoere naam dan hoor ik het graag.

 
Hee dames, bedankt voor jullie goede adviezen! Vooral het advies om de naam een paar keer hardop in combinatie met de achternaam uit te spreken vind ik een hele goede. Ik merk dat ik er steeds meer aan wen en nu heb ik eigenlijk ook geen twijfels meer!
Enne.... die associatie met Brad Pitt had ik ook maar vond ik juist erg positief ;-).

@Channel: een aantal namen die ook op mijn lijstje stonden waren:
- Brent
- Duuk / Luuk
- Thieme
- Kas
- Siem
- Mees
Misschien heb je er wat aan??
 
Hee dames, bedankt voor jullie goede adviezen! Vooral het advies om de naam eens hardop in combinatie met de achternaam uit te spreken vond ik een hele goeie. En nu twijfel ik ook eigenlijk niet meer!
Enne... die associatie met Brad Pitt had ik ook maar vond ik juist wel positief ;-)

@ Channel: een aantal namen die ook op ons lijstje stonden:
- Luuk
- Duuk
- Brent
- Thieme
- Mees
- Siem
Misschien heb je er iets aan?? Iig succes!
 
Ah sorry, er gaat steeds iets fout waardoor ik mijn berichten dubbel plaats. En ik zie net dat mijn nickname nu wel aangepast is, dat was nog niet zo toen ik het topic startte. Sorry hoor.. vrouwen en computers he... ;-)
 
Terug
Bovenaan