Jongensnaam gezocht!

heey meid

onze zoon heet julian dus vind dat een mooie naam maar verder heb ik zo geen namen voor je we hebben zelf met veel moeite een jongens naam gevonden we weten nog steeds niet of het jongetje of meisje is maar hebben wel vast twee namen maar vonden een jongens naam heel moeilijk succes verder met zoeken

Hey,

Hier ook een groot drama hoor.. pffffff onze zoontjes heten Sem en Mike (nooit spijt van gehad.. ookal staan ze in de top nog wat, Sem zelfs op nr.1) vind het gewoon super stoere namen!!!!!

Maargoed.. onze jongensnamen tot nu toe zijn:

Noud
Thijs
Gydo
Dex

Manlief vind Dex helemaal leuk, ik ook wel maar ben bang voor gekke geintjes.. tja sex rijmt er nu eenmaal op!! Daar zit ik een beetje mee, is de naam wel netjes genoeg enzo. Ach ja.. en dan vinden we Noud ook erg leuk (niet omdat deze twee namen in gtst voorkomen hoor hahaha.. toeval) maar Noud daar moet ik toch nog aan wennen, dus Dex misschien wat te gek, en Noud misschien een kak naam?? Als we er niet uitkomen, vinden we Thijs ook heel leuk. Moeilijk he. Ik hoop dat je veel reacties krijgt, hopenlijk zit er voor ons ook een nog een leuke naam tussen.

Liefs mammma

Dex vind ik ook leuk! Wel rijmgevoelig ja, maar ja ook wel stoer en in ieder geval apart. Noud vinden wij ook mooi maar in de achternaam zit ook ou dus dat klinkt gek als je het hardop zegt:) Mats vind ik ook leuk maar zo heet het zoontje van kennissen dus das ook weer zo wat. Net als Morris...ook leuk. En Mathis?

Terug
Bovenaan