Jongensnaam help!!!

Hoi allemaal,

Ik weet het niet meer hoor. Ik twijfel zo over een leuke jongensnaam. Het liefst wil ik een beetje een aparte naam. Niet een naam die je continue hoort. Maar ik vind een korte Hollandse naam wel de leukste namen, maar die zijn op het moment zo populair.

We hebben een leuke jongensnaam in gedachten, waar we allebei wel blij mee zijn. Alleen komt die naam ook in gtst voor en ik moet elke keer aan hem denken.

Sorry beetje wazig verhaal volgens mij. We hebben de naam Noud nu in gedachten. Maar moet dus elke keer aan 'de noudster' denken en ben zo bang dat de naam al snel verkleint gaat worden naar Noudje...

Kan er echt van wakker liggen. Dus ik denk zet mn overdenkingen er toch maar even neer, misschien hebben jullie nog leuke suggesties?

Ik kwam van de week Tars tegen als jongensnaam en vind dat misschien ook wel leuk. Wat vinden jullie ervan?

Of Cas?

Pfffffff, lastig lastig...
 
he meis ja namen is het lastige vind ik, maar met allenamen gaan ze afkorting of verkorten, zo als onze dochter heet sharon di wordt wel eens sharonneke genoemt, of zelfs poppedijn hahaha,

ik vind noud een hele leuke naam, zo hebben wij nu als het een meisje wordt rachel en een jingen mike , tars vind ikz elf niet zo leuk denk gelijk aan tarzan, cas kan ook of casper,

is het jullie eerste of hebben jullie al een kindje liefs
 
Ja, dat is ook wel weer zo. En dan denk je een naam als Sharon te hebben welke niet afgekort wordt en dan verzinnen ze wel weer wat anders...

Haha Tarzan, dat is wel weer een goeie. Misschien ook niet alles als je het zo zegt. Schrap hem gelijk weer.

1e kindje, maar we hebben een hele leuke meisjesnaam in gedachten en die wil ik toch in houden voor de volgende keer. Dus ben hem wel elke keer daarmee aan het combineren haha.

Als de volgende nou ook een jongetje wordt kunnen we hem altijd nog afschrijven haha!
 
Lucas vind ik heel mooi :)
Het is toch wat met namen, wij wisten het heel snel, maar m'n schoonouders vonden het niet zo'n goed idee. Tja, daar zit je dan te kijken naar twee afgrijzende hoofden. Dus hebben we een andere naam gekozen. Moeilijk he?
Ik vind meisjes namen toch wel wat makkelijker.

Ik hoop dat je een mooie naam vind!
 
Armin Jesse Bouke Ferro Jente
Tobi Tybo Tygo Tijn Lyam Luca
Kian Noé Mauro Styn Milan Noud
Jerrel Jelte Sill Tymen Wess

en... Viggo heb ik nu toe gevoegd! bedankt ssteef

Dit zijn de namen die wij tot nu toe hebben verzameld.. kan ook echt nog niet kiezen.. lastig hoor! ben ook benieuwd naar andere reacties!!!

Liefs Lisette
 
Mijn zoontje heet Thijmen. Wij dachten ook dat dat niet afgekort kon worden, maar nu noemen we hem zelf vaker Thijmpje. Dus waarschijnlijk kun je vrijwel alles afkorten.
 
Terug
Bovenaan