Jongensnaam help!!!

haha wat een namen allemaal
onze zoon heet gewoon gert-jan
naar 2 opa's vernoemt lekker makkelijk.
beetje jammer alleen dat hij er niet naar luisterd.
maar goed dat komt hopelijk wel een keer :)
 
erg moeilijk te helpen ben zelf iets meer van de niet nederlandse namen.
mijn zoons heten mareno en ryon (rion)
hebben nu in het lijstje
dewan kayden silvan kay jayron en nog wat kan er ff niet op komen en deze zijn misschien nog wat.
tigo bowen jesse mees florian raoul verron ferrin.
succes met een leuke naam uit kiezen.
 
Bedankt allemaal voor de tips! Staan leuke namen tussen. Kan in ieder geval Duuk en Kian even voorstellen aan manlief, die zijn ook wel heel leuk. Noud laten we gewoon nog even voor wat het is, nog niet afgeschreven in ieder geval!!

Ik vind Ties trouwens ook erg leuk, maar mijn man vind het te boers haha. En verder staan er nog wat namen tussen die al in de directe vrienden- en familiekring voorkomen en dus afvallen om die reden...

Feit is dat een meisjesnaam veel makkelijker is, maar uiteindelijk komen we er vast wel uit ;-)
 
Wij hebben juist het tegenover gestelde probleem, jongens namen vinden wij heel makkelijk. We hebben al meerdere namen die we heel leuk vinden. Meisjes namen daar in tegen...pfff ik vind dat er maar weinig leuke meisjes namen zijn! En als ik er al een leuk vind, dan is ie alweer meer dan 100 keer gegeven het afgelopen jaar. Dat wil ik natuurlijk ook niet.
Gelukkig hebben we nog ongeveer 35 weken om er over na te denken haha.
Succes!
 
Wij vinden jongens namen ook erg moeilijk.
onze zoon heet Roan. Dus we willen wel iets wat daar bij past. Hoop dat iemand daar nog tips voor heeft? Een meisjes naam hebben we al.

Groetjes Redaro
 
Terug
Bovenaan