Jongensnaam moeilijk moeilijk

Ooohhhh, wat herken ik dit van mijn vorige zwangerschappen! Jongensnamen zijn zo moeilijk! Gelukkig kreeg ik 2 meiden en slechts 1 jongen. Wij wilden een Nederlandse, stoere, wat kortere naam voor onze knul. Uiteindelijk werd het Ewout (bij Eline, slechts 1 letter verschil). Maar goed, dat is niets voor jou. Zelf vind ik Rick ook wel erg leuk (kan je zien als afkorting van Roderick ;-) maar onze buurjongen heet al zo.
 
haha jongens namen, wij weten al jaren hoe wij onze jongen dan zouden noemen.
wij hadden juist moeite met meisjes namen, maar onze dochter heeft nu de naam Bente Cleo.

nu zijn we zwanger van de tweede en de jongens naam staat nog steeds bovenaan onze lijstje en dat is Matt Amon (matt zoals een deur mat).
nu zitten wij weer met meisjes namen, maar we hebben er al een voor als het een meisje wordt, Vita.

ik wens je nog veel succes met het zoeken van een leuke naam
 
Hoi janita, wat een lekker herkenbaar probleem. Wij zijn ook hevig opzoek. Maar als je nich leuk vind, is mick misschien wel iets (en een hele bekende zanger, al weet ik niet of je die link wilt leggen haha) en jake (acteur) vind ik ook goed bij elise passen. Succes en ik ga zo ook maar weer op speurtocht!
 
Terug
Bovenaan