jongensnaam, wat vinden jullie van.....

Hoi,

Wat vinden jullie van de naam Lex?
Het is de favoriete naam voor de baby van mijn man.
Ikzelf vind Bart veel leuker maar daar vind hij niets aan.
Lex vind ik niet een lelijke naam maar is ook niet mijn favoriet.
Verder twijfelen we erg over de namen Bas en Bob.
Onze andere zoon heet Thijs dus het moet daar wel bij passen?

Maar wat vinden jullie? Eerlijkheid heb ik geen moeite mee hoor, als
je het niets vind gewoon melden.

Bedankt en groetjes
Jama
mv Thijs , 33 w zwanger van ?

Ja, Lex kan natuurlijk wel, en Bob ook, maar Bas is wel heel leuk.... Onze oudste zoon heet Bas, toen kwam Iris, en daarna Thijs, haha.   Ik vond het altijd leuk als de namen kort en krachtig waren, hollands vond ik ook wel leuk, en op de een of andere manier vond ik het leuk als de naam op een S eindigde. Zeg de namen eens hardop, dat ligt zo lekker in het gehoor, vond ik dan, haha Heel veel succes met jullie keuze, groetjes Wendy

Lex vind ik persoonlijk geen mooie naam. Bob vind ik iets voor een hond haha en Bas vind ik wel leuk. Zelf vind ik Tom en Luuk erg leuke namen.

Succes met kiezen!!

gr
Marielle

Tja, heel persoonlijk dus.....Ik vind Lex en Bob heel erg leuk bij Thijs passen. Ik ben niet zo gecharmeerd van namen als Bas en Bart!   Het ligt er natuurlijk ook nog aan hoe de achternaam is, daar moet het natuurlijk ook bij passen....

Groetjes Fonske

Moeilijk he?! Het eens worden over een naam! Pff!
Wat ik ook ga zeggen. Weet wel dat jullie zoon heel zijn leven met de naam moet doen die jullie kiezen dus jullie moeten er in ieder geval 200 procent achter staan.

Ik vind Lex erg leuk!!!!
Ik vind het nu lief en stoer en later kan het ook zeg maar.

Als ik aan bob denk, dan denk ik meteen aan een kak iemand. Met een ruitjes blouse, stropdas, dik en een bril haha. Dit vind ik dus geen leuke naam.

Bas gaat wel. Niet helemaal mijn stijl maar wel lekker simpel en kort. Succes met zoeken!!!

Groetjes Kirsten mv Tyche

pff, persoonlijk hoor. Ligt ook wel aan de achternaam denk ik. En wat dan ook de initialen zijn. Bart vind ik persoonlijker beter bij Thijs passen. Bij Lex denk ik meteen aan vroeger Sesamstraat.

Lisenka mv Tessa en Meike

Hier moet ik toch even op reageren...

Lex is een ontzettend leuke naam! Past prima bij Thijs en is later ook nog leuk. Maar ik ben wat bevooroordeeld, mijn man heet namelijk Lex .
Bas is ook een leuke naam.

Een naam kiezen is toch heel persoonlijk. Niet iedereen zal het er mee eens zijn, maar dat hoeft toch ook niet?!

Succes met jullie keuze.

Groetjes,
Nelly

Terug
Bovenaan