jongensnaam, wat vinden jullie van.....

Tja,altijd moeilijk,omdat het zo persoonlijk is...
Ik vind nl buitenlandse,en niet veel voorkomende namen erg mooi maar daar heb je dus geen bal aan,haha.
Als ik moest kiezen,ging ik voor Bas...en dat klinkt ook prima bij Thijs.
Lex vind ik niet mooi,maar dat komt denk ik omdat ik die naam ascosieer met een enorme sukkel op de lagere school,haha...
Succes met je keuze!
Groetjes Tanja

Hee hoi,

bij Thijs vind ik Bart leuker staan maar ik vind Lex zeker wel wat hebben.
Wij hadden voor Meike, omdat ze eigenlijk een jongetje was tijdens de zwangerschap haha, Jens. Ik vind Mart ook erg leuk. Wij houden van korte namen dus.
Volgens mij hoor je Lex wel minder dus dan ben je wel wat authentieker maar ach, het is toch je gevoel. Al heet de hele wereld Bart, jouw kind is toch uniek, bijzonder, van jullie en een echte Bart. Ja toch?? Luister naar je gevoel dat deden wij ook en dat hielp wel.

Liefs Renske

Pfoe ja het is echt persoonlijk. Ik zelf vind Bart leuker dan Lex. Maar ze passen allebei leuk bij Thijs. Mijn collega heeft ook een Thijs en die heeft er een Jort bij. Ook lekker kort maar krachtig en toch niet zo alledaags. Als een van onze meiden een jongen was geweest had ze Jesper geheten (past ook leuk bij thijs trouwens...haha).

Succes met de laatste loodjes en met het maken van de keuze. Ben benieuwd wat het gaat worden!

groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Terug
Bovenaan