Jongensnaam

Ons vroegere hondje heette Bodhi, maar die hebben we natuurlijk wel zo genoemd omdat we de naam leuk vonden ;). Vind het beide leuke namen! Maar stem dan toch Boaz vooral vanwege bovenstaande associatie.

Ik zou, ondanks de populariteit toch voor Boaz gaan. Persoonlijk vind ik dat een stoerdere en krachtiger naam. Bodhi vind ik een vleugje ordinair ? of misschien net op het randje. 
Vrienden van ons hebben een ‘Beau’. Geen top 10 naam, krachtig maar wel een tikkeltje kak (ik hou er van). Wellicht is dat nog een idee? 

Boaz! Echt veel leuker en klinkt wat ondeugender vind ik.
Wij hebben een zoon met de naam Sam! Nog steeds verliefd op die naam. Het is ook gewoon een sam?
Succes met je keuze!

wij vonden boaz een leuke naam, maar inderdaad te populair.
het is uiteindelijk  Joas geworden? ( duurde zo'n 38 voordat we de naam hadden?)
succes! 
en kies vooral wat je zelf mooi vindt. Mensen hebben er toch altijd wel wat over te zeggen?

Oh ik zou juist zeggen Bodhi meer populair! Tenminste, ik hoor deze naam vaker in omgeving. Zo ook noemen steeds meer bekende mensen hun kind Bodhi. Daarnaast vind ik Boaz leuker en inderdaad volwassener klinken..... 

Terug
Bovenaan