Jongensnaam

Bedankt voor jullie reactie en meningen! Best interessant te lezen waarom iemand wel of juist niet voor een naam kiest. Hopelijk ben ik er snel uit!

Ik heb met dezelfde gevoelens gezeten! Heel gek om je kind naar de Noorse oppergod te noemen toch? 
nu heb ik mijn zoon toch Odin genoemd, want los van de betekenis vind ik het een enorm leuke en lieve naam. 
Ik heb er veel leuke reacties op gekregen, maargoed in hoeverre zeggen mensen het als ze een naam niet leuk vinden. 
succes met je keuze, maar ik vind Odin (vanzelfsprekend) super

Tobin vind ijk persoonlijk dan weer niet zo leuk.. tis zo lastig om de goeie naam te kiezen haha gelukkig hebben we nog even!

Als je Bodhi het leukste vindt, zou ik die zeker kiezen :) en dan zelf bij mensen aangeven (indien je het hoort gebeuren) dat je geen verbastering van de naam wilt horen. Klinkt misschien gek of onaardig maar dat heb ik wel aangegeven (bij mn schoonmoeder ook in dit geval) toen ik me voor de zoveelste keer irriteerde over de onvolledige naam van mn zoontje. En daarna heb ik het niet weer gehoord gelukkig :)

Bodhi is heel populair nu. Ken minstens 4 Bodhi's. Ik vind het ook een softe naam, terwijl Odin een stoere krachtige naam is. Maar ik zou gewoon een week de buik baby bodhi noemen en de andere week Odin en kijken wat het beste voelt. 

Terug
Bovenaan