jongensnaam.

hallo iedereen.
ik wilde vragen of jullie een leuke jongensnaam weten?

bij onze eerste kwamen we er ook niet uit. we hadden toen ook een meisje gekregen.
maar nu worden mijn man en ik het weer niet eens.
misschien dat jullie een jongens naam weten en dat we die wel leuk vinden.
liever geen ingewikkelde naam.

alvast bedankt.
groetjes manuela
 
hoi!

Hoe heet je dochtertje? Ik vind het in ieder geval leuker als ze een beetje dezelfde naam hebben...euh uit hetzelfde land dus niet dat je jan en francoise hebt zeg maar...

Mijn zoon heet Nils, vond het een leuke korte naam en toch een tikkeltje anders...

Succes ermee
 
hallo manuela

het uitkiezen van een naam kan inderdaad heel moeilijk zijn,

wij hebben gekozen voor een korte naam, zoals bas bart bram koen rik
je kunt ook op internet op zoek naar namen op de pagina www.babybrabbel.nl

mijn ouders werden het maar niet eens over mijn naam, toen heeft mijn vader 5 leuke namen opgeschreven en mijn moeder heeft daar de leukste uit gekozen.

ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips.

groetjes
 
Je maakt het gemakkelijker om mee te denken door inderdaad even de naam van je dochter te vermelden, zodat we een beetje jullie stijl weten.
Wil je die zeggen?
 
Moeilijk he. Wij Kwamen er ook niet uit bij de eerste. Voor een meisje al heel snel, maar een paar week van te voren waren we het eindelijk eens over de jongens naam. Jonah is het geworden. Ik vond Jonathan een mooie naam, maar mn man houd niet van lange namen, dus is het Jonah geworden. Een beetje apart, maar ik vind hem geweldig. Gelukkig zijn we het bij de tweede al heel snel eens geworden. Ook een beetje apart.
Mag ik nog niet vertellen van mn man (kinderachtig he)

He succes en geniet van het zwangeren.

 
Terug
Bovenaan