jongensnaam.

Hoi,

Nou......ik ga brainstormen en typ alles wat in me opkomt wat in mijn ogen bij Esther kan, oké.........daar gaan we:

Rens, Rutger, Sam, Sem, Tom, Tim, Jurgen, Koen, Bo, Thijs, Timo, Sander, Max, Rick,Nick, Mick, Bob, Gijs, Pim, Jestin, Justin, Kevin, Jamie (niet hollands, maar vind het er toch wel goed bij klinken), Niels, Dion, Joey, Robbert, luuk, Bas......

nog een tip: kijk eens bij de forums die voor jou nog uitgerekend zijn. Doe ik ook en meestal is er wel één iemand die de lijst bijhoudt en waar je dus alle namen achter elkaar ziet staan.

Daarnaast is het soms wel even wennen hoor aan bepaalde combinaties, maar als je niet meer beter weet klinkt het heel gewoon.

Zelf heeft onze zoon  een naam met 1  lettergreep  en hebben wij zowel voor een jongen als een meisje een  naam met 2 lettergrepen in gedachten.  Moest er zelf wel even aan wennen, maar vind ze toch wel goed bij elkaar passen.

Succes en ik hoop dat ik een beetje in jullie richting denk, Mosy
 
Wij hebben altijd precies het omgekeerde: die jongensnamen gaan ons goed af, maar voor een meisje??? Ons zoontje heet Dries, vind ik ook wel leuk klinken bij Esther. Voor de tweede stond Lukas lang op één, maar is daar toch verdrongen door een andere naam.
Veel succes met kiezen!

Marian
 

Hoi!

Wat vind je van:



Joost
                Bram
                                     Lars
                                                    Thijs
                                                                    Jeroen




Succes met kiezen!!
 
Terug
Bovenaan