Jongensnaam

Hoi iedereen,

Wij weten dankzij de geslachtsbepaling van 3 weken geleden dat we een jongen krijgen en zijn nu druk bezig met namen.

Nu kwam mijn man met een naam en ik wil even eerlijk weten wat jullie ervan vinden want kan natuurlijk niks aan vriendinnen vragen.

Het is Puk....

zijn jullie al druk met namen?

he pien
ik zou zelf niet zo snel voor de naam puk kiezen.
ik ken er namelijk 3 en dat zijn allemaal meiden!
ook zou ik rekening houden met de zelfde begin letter! mijn naam is dan Silvana en mijn zusje heet Sharon, maar op de post staat dan S. (achternaam) heel vervelend want we maakte vaak elkaars post open omdat we niet wisten van wie wie was!
zelf heb ik wel al een jongens naam maar nog geen meisjes naam! over 1,5 week 20 weken echo, dan hoop ik te weten wat het is!
succes!

Dan zou ik zelf kiezen voor Faas. Is een "echte" jongens naam. Puk kan voor beide.
Succes met kiezen!
Zelf zijn we er nog niet helemaal uit. Meisje wel, maar jongen nog niet.

Je moet natuurlijk zelf je keuze maken,maar mijn smaak is het totaal niet.
misschien ook omdat onze kinderen op een kinderdagverblijf zat dat Puk en Muk heette.
maar als jullie het een mooie naam vinden moet je het natuurlijk gewoon doen.
zal saai worden als iedereen hetzelfde mooi vind
succes met zoeken
liefs jootje

Is een moeilijke keus. Puk is een leuke naam heel apart maar wel leuk.

Wij zijn sinds een kleine week uit de namen maar was ook nog een hele klus.

Veel succes met beslissen.

Liefs RH

het is idd een aparte naam, zou er eerlijk gezegd ook niet voor kiezen ik hou wel van korte namen maar dan bij Sam ofiets of thom. ik ben zelf ook nog aan het verzinnen voor meisjesnaam omdat we sinds vorigeweek weten dat het een meisje is. maar kan er nog totaal niet uitkomen.. hebben jullie nog ideen?

Terug
Bovenaan