Jongensnaam

puk klinkt leuk lekker vlot.. zou zelf voor puCk gaan dan.. het kan inderdaad voor jongens en meiden een naam zijn... ik moet er ook nog eens goed over na ga denken.. voor een meid ben ik er al wel uit.. over 2 weken weet ik wat het gaat worden...

Hoi,
Puk vind ik zelf een leuke korte naam, maar meer voor een meisje.
Je moet je eens indenken dat hij straks 16 is zich dan moet voorstellen met Puk.
Dan zou ik ook eerder voor Faas gaan. Echter F en F is met de post niet echt handig.....
En als je ze moet roepen Fien en Faas val je misschien ook wel over de ff-en.
Hebben jullie nog andere opties??
Een stoere korte niet veel voorkomende naam moet het wel zijn voor jullie zoals ik zie.... eens effe meedenken....
Wick, Lev, Mick, Sep, Zep, Noud, Tijn,Vic, Len, Wout, Moos.....
Maar het is natuurlijk wat jullie smaak is.
Succes met kiezen!

Puck is het kleine buurjongetje van mijn ouders, vind het zelf een leuke naam. Het is een stoer en lief jongetje, dat scheelt misschien (als het een ettertje was zou ik de naam misschien niet zo leuk vinden?)
Zelfde initialen is inderdaad niet handig!

heel moeilijk om hier mn mening over te geven want ik hou niet van simpele namen.
ben echt van de lange, buitenlandse namen.

toch vind ik fien en faas veel leuker bij elkaar klinken.
heeft fien een 2e naam? zo niet, dan zou ik faas wel een 2e naam geven ivm de post die ze op den duur gaan krijgen :)

puk doet me denken aan de pop op school. mijn dochtertje zit op een voorschool en werkt met puk en co.
die pop heet puk, een gele knuffel met een rode neus.
(google ff is wel grappig :p)
daar zou ik dus echt op afketsen eerlijk gezegd.

wij zijn nog helemaal niet over de jongens naam uit.
bij mn meiden hadden we de naam christiano jason in gedachten, maar inmiddels weten al zo veel mensen die naam, dat ik hem niet meer spannend vind.
mn meiden heten nathalia en aleiyah. zie daar maar een leuke jongensnaam bij te bedenken :p
ac, we wachten eerst de 28e de echo af en dan hebben we nog genoeg ijd om evt een jongens naam te bedenken, als het een jongen is.
meisje zijn we unaniem overuit :D

liefs, do

Ik vind Puk ook leuker als Faas. Fien en Puk. Dat klinkt leuk al zeg ik het zelf.
Zelf heb ik Glenn, Finn en Dawn en daar komt volgend jaar Lynn bij.
Succes je hebt nog wel even bedenktijd!

Terug
Bovenaan