Jongensnamen stress

Ik was zo dom om mijn omgeving te vragen naar hun mening. Ik was zelf verliefd op de naam Jurre , kreeg helaas veel negatieve reacties waardoor ik er een afkeer van kreeg. Daarna was het lastig, we konden het nergens over eens worden. Na lang zoeken  heeft onze zoon de naam Reon gekregen. Een beetje apart maar dat past perfect ?

Zelfde naam als het kind van goede vrienden zou ik niet doen. Wij worden het ook maar niet eens. Vinden Julius erg mooi, maar vrienden van mn vriend hebben een zoon die Cesar heet. Ik vind het wel kunnen (we zien ze 4 keer per jaar, wonen ver), maar hij echt niet.
Ik ga zeevannamen eens checken!

@zwaluwveertje ik had het ook meegemaakt dat de naam dat ik perse wou werd genomen (was gwn mijn top 1) ik was echt zo kwaad toen, maar ik ben er gelukkig overheen. Ik besef nu dat er zoveel namen zijn. Je kan gwn eens denken aan dingen waar je veel belang aan hecht en daar een naam uit verzinnen. In de zin van Storm, Lux, Dream, Cream, ...

Dank voor alle reacties. We zijn 8 oktober uitgerekend dus we hebben nog even. Maar voel wel dat ik ook niet op het laatste moment de naam pas wil hebben. We hebben al veel namenlijsten doorgenomen en ik kom genoeg namen tegen die ik leuk vind maar mijn man dus niet. 
De vrienden zijn niet onze meest close vrienden we zien en spreken ze ongeveer 2 keer per jaar. En ze wonen een eind van ons vandaan maar toch blijf ik er moeite mee houden om dezelfde naam te geven. 
Ik zal idd eens een zee van namen checken! Goede tip!

Dit herken ik. We verschilde heel erg in smaak en er was altijd wel iets. Door het smaakverschil werd DE naam van de een of de ander het nooit. Uiteindelijk is dat gevoel nooit gekomen, heeft ze een mooie maar niet de naam en zit ik er nooit meer over in. Als je zwanger bent maak je t te groot dat namensing

Terug
Bovenaan