Jongensnamen...

hallo allemaal,

Jongensnamen vinden wij ook het moeilijkste.
(we verwachten een tweeling dus moeten nog eens 4 namen gaan bedenken)
Meiden namen hebben we al. Maar die knullen...pfffffff
Vind Boaz  erg leuk bv...
Maar dan nog 1.... en daarnaast de meiden namen beginnen met een B & een M.
En als het een knul en een meid wordt dan willen we de namen combineren dus dan is het voor een meid B.M "achternaam".
Dus dan moeten we een 2e jongensnaam hebben die niet met een M begint.
Anders 2 keer B.M. .......... Heeft iemand nog een leuke naam die goed bij Boaz past? Als broer maar ook als 2e naam?

Groeten Nan

hoi eefje,

Ja vergat ik... vind Beau ook wel leuk maar voor een meid had ik hem dan al Bo.
(is het niet geworden want meisjes  namen hadden we al een tijdje 2 favoriten)
Gr Nan

Onze dochter heet Linthe.
Eigenlijk heet ze Linthe Julia.

We hebben het ons zelf niet makkelijk gemaakt met een naam voor een 2e.
Voor een jongen hebben we wederom zelf een naam verzonnen.
Mochten we nu een meisje krijgen hebben we ook weer een hele mooie naam.

Beide houden we nog even voor ons zelf.

Persoonlijk ben ik pró simpele namen.
Wij hebben allebei een beetje korte naam en ik vind dat het allemaa wel een beetje moet  passen. Maar dat ik mijn ding.

Succes!

Groetjes

onze favouriet is net in gebruik genomen door een naaste collega :S en dat was:

Ruben
verder vind ik leuk:
stijn (heet alleen de kleine van vrienden al)
hidde
joeri
david
jasper
sander
maarten
jeroen
joris
simon

allemaal nederlandse namen, ook hier kan onze naam tussen staan. deze weten we namelijk ook nog niet.

groetjes daan

Ik vind namen echt heeeel moeilijk. Ik vind veel mooi, maar niet voor ons.
Nou schreef iemand, dat de eerste naam die bij je opkwam, dat ook het geslacht ofzo zou worden. Toen ik zwanger was van de eerste, wist ik met 9 weken al een jongensnaam en wij konden echt niet één leuke meidennaam verzinnen. en met 17 weken kwamen wij erachter dat het een manneke werd. Nu wist ik met 8 weken al een leuke meiden naam. En ik kan nu echt geen jongensnamen bedenken. Misschien een meisje deze keer...??? Zo leuk.

De jongensnaam die ik zelf heel mooi vind is Noah. zo heet ook mijn zoontje.
Ook sem en luca vind ik erg mooi, alleen dat hoor je al zo vaak.

groetjes

Jeetje, moeilijk hoor jongensnamen. Bij ons vorige spruitje waren we ervan overtuigd dat het een meisje zou zijn totdat het bij de echo bleek dat het een jongen was, dus moesten we het  toch echt eens worden over een jongensnaam. Die gaan we deze keer maar eerder proberen te bedenken!

Ons zoontje heet Vico.

Best moeilijk om daar een passende jongensnaam bij te vinden. Vind Dex ook wel leuk, maar dat vind manlief helemaal niks. En Vince is ook één van mijn favorieten, maar ik wil niet dat de naam ook met een V begint, net als bij mijn zoontje.

Dus nog even denken dan maar, en ik hoop nog wat goede suggesties te vinden bij jullie.

Terug
Bovenaan