jongentje of meisje

Hallo,
ik hoor om mij heen en op dit forum ook dat veel van jullie willen weten wat het geslacht van de baby wordt. Ik persoonlijk niet, ik vind het leuk om het een verrassing te laten zijn. Zijn er meer toekomstige mama's die zo denken als ik?

Voor de mama's die wel weten wat het geslacht is, mag iedereen (en wij ook) het weten?

groetjes

ik weet het geslacht zo goed als zeker, lang verhaal maar er was een vergissing!
ik ga het wel vertellen over 1,5e week na nog een echo voor de zekerheid!

liefs

hoi

bij onze eerste en 2de hebben we met 20w echo gevragd of ze konden zien wat het word. Bij onze eerste konden we het zelf niet zien maar de echoscopist zei dat het een meisje word. Bij onze 2de konden we heel duidelijk zien dat het een jongen word. Het klopte bij allebij, we hebben het aan niemand verteld dat we wisten wat herd word, anders gaat iedereen opletten wat je zegt.

Nu verwachten we onze 3de,ik wil het dezekeer niet weten omdat ik al meisje en jongen heb. Als iemand nieuwscherig is, is het mijn man wel en die wil het graag weten. Dus we weten het nog niet, ik denk dat we het beslissen pas net voor de 20w echo. En als we weten wat het word houden we het toch geheim tot de kleine geboren is.

groetjes boontje
nov. mama

Hey,
Wij willen het wel weten, nou ja, vooral mijn man. Wij houden het natuurlijk wel voor ons wat het word.
Bij de 1e echo hadden ze een voorspelling gedaan. Deze kwam niet overeen met wat de paragnost (waar ik onder behandeling ben) mij vertelde. Dus is het als nog spannend als we de 20 weken echo krijgen. :)

Liefs Vissen

Hey,
Wij willen het wel weten, nou ja, vooral mijn man. Wij houden het natuurlijk wel voor ons wat het word.
Bij de 1e echo hadden ze een voorspelling gedaan. Deze kwam niet overeen met wat de paragnost (waar ik onder behandeling ben) mij vertelde. Dus is het als nog spannend als we de 20 weken echo krijgen. :)

Liefs Vissen

Terug
Bovenaan