Hoi!
Wij zijn natuurlijk ook erg nieuwsgierig, maar hebben besloten het toch een verrassing te laten zijn. Het is ons eerste kindje en het lijkt me gewoon te leuk om het pas na de bevalling te weten. Al denken al mijn zussen wel te weten wat het wordt... haha...
Leuk verhaal, dus toch maar vertellen. Laat ik voorop stellen dat wij totaal niet bijgelovig/zweverig zijn maar nuchtere mensen.
Maar goed, mijn moeder heeft bij al mijn 3 zussen 1 specifieke droom gedroomd en vervolgens kwam het nieuws dat zij zwanger waren. In alle (4) de gevallen kwam er vervolgens een meisje. Bij de jongens heeft ze die droom niet gehad. Ze heeft het bij mij dus ook gedroomd, rara wat iedereen denkt dat het wordt... Wat helemaal freaky is, is dat toen ik even ging vragen wanneer ze het gedroomd had, ze 2 dagen noemde (ze wist het niet meer helemaal zeker) waarvan ik vrijwel zeker weet dat ik op 1 van die 2 dagen zwanger ben geraakt. iehgglll.... Big Momma is watching you ;-)
Ze droom dan overigens dat ze ergens in de stad loopt en zich ineens realiseert dat ze 'de baby' is vergeten. Niet zozeer haar baby of haar kleinkind, maar dus dat ze de baby is vergeten en dat die nog thuis ligt. Dan schrikt ze zich helemaal wezenloos en voelt zich vreselijk ellendig. Maf he?
Dus wat denken jullie? Mijn man 'baalde' er overigens wel van, die wil het liefst een jongen (maakt hem uiteindelijk natuurlijk niks uit), dus we geinen wat heen en weer.
Nou fijn weekend!