jongentje of meisje

Hoi,

Wij willen het beiden weten. Het wordt ons eerste kindje en het lijkt me gewoon makkelijk met shoppen dalijk. Nog 5 weekjes wachten en dan weten we het eindelijk

Hoi,

Wij willen het beiden weten. Het wordt ons eerste kindje en het lijkt me gewoon makkelijk met shoppen dalijk. Nog 5 weekjes wachten en dan weten we het eindelijk

Hallo Ladies,

Wij hebben ook over 5 weekjes de bekende echo en wllen het beide weten. Vind het ook gewoon veel praktischer met kamertje en spulletjes. Niet dat de kamer perse zuurstokroze of lichtblauw moet worden, maar toch.

En als wij het weten, dan mag iedereen het weten! Wij hebben geen zin om daar een groot geheim van te maken en waarom ook.

Iedereen hopelijk veel plezier met de echo!

groetjes!

Hallo Ladies,

Wij hebben ook over 5 weekjes de bekende echo en wllen het beide weten. Vind het ook gewoon veel praktischer met kamertje en spulletjes. Niet dat de kamer perse zuurstokroze of lichtblauw moet worden, maar toch.

En als wij het weten, dan mag iedereen het weten! Wij hebben geen zin om daar een groot geheim van te maken en waarom ook.

Iedereen hopelijk veel plezier met de echo!

groetjes!

wij willen het ook weten,we zeggen het ook tegen de mensen maakt ons niet uit, wel leuk vind ik om ze te laten raden voor we het vertellen.
ieder voor zich toch hihi

Hoi!

Wij zijn natuurlijk ook erg nieuwsgierig, maar hebben besloten het toch een verrassing te laten zijn. Het is ons eerste kindje en het lijkt me gewoon te leuk om het pas na de bevalling te weten. Al denken al mijn zussen wel te weten wat het wordt... haha...

Leuk verhaal, dus toch maar vertellen. Laat ik voorop stellen dat wij totaal niet bijgelovig/zweverig zijn maar nuchtere mensen.
Maar goed, mijn moeder heeft bij al mijn 3 zussen 1 specifieke droom gedroomd en vervolgens kwam het nieuws dat zij zwanger waren. In alle (4) de gevallen kwam er vervolgens een meisje. Bij de jongens heeft ze die droom niet gehad. Ze heeft het bij mij dus ook gedroomd, rara wat iedereen denkt dat het wordt... Wat helemaal freaky is, is dat toen ik even ging vragen wanneer ze het gedroomd had, ze 2 dagen noemde (ze wist het niet meer helemaal zeker) waarvan ik vrijwel zeker weet dat ik op 1 van die 2 dagen zwanger ben geraakt. iehgglll.... Big Momma is watching you ;-)

Ze droom dan overigens dat ze ergens in de stad loopt en zich ineens realiseert dat ze 'de baby' is vergeten. Niet zozeer haar baby of haar kleinkind, maar dus dat ze de baby is vergeten en dat die nog thuis ligt. Dan schrikt ze zich helemaal wezenloos en voelt zich vreselijk ellendig. Maf he?

Dus wat denken jullie? Mijn man 'baalde' er overigens wel van, die wil het liefst een jongen (maakt hem uiteindelijk natuurlijk niks uit), dus we geinen wat heen en weer.

Nou fijn weekend!

hey,
Wij willen het ook weten. Niet omdat het handig is voor het kopen van spullen, maar omdat ik me dan beter kan voorbereiden op de komst van onze eerste kindje. Een kindje lijkt me echt een grote verandering en als ik zou weten wat het wordt, kan ik me er al beter een voorstelling van maken.
Ik denk wel dat wij niet tegen mensen zeggen dat we het al weten, omdat iedereen dan gaat vissen wat het wordt. Die voorpret wil ik lekker voor mezelf en mijn man houden! Iedereen wil zich graag bemoeien met een zwangerschao en dan is dit iets wat alleen wij twee weten.

wij willen het graag weten bij de 1e dacht ik dat het een jongetje zou worden maar op de echo zag je duidelijk dat het een meisje was ben heel nieuwsgierig vind het ook wel makkelijk met shoppen iedereen mag het dan ook weten
groetjes rapsodie

Terug
Bovenaan