Joolz day (3)

<p>Heeft iemand ervaring met de Joolz day 3 of ander type “day”? Ik vraag me heel erg af of het handvat niet beschadigd omdat dit met inklappen op de grond komt te staan en in de praktijk dus zowel met uit als inklappen over de straatstenen of stoep zal schuren? Of zie ik iets over het hoofd en gaat dit wel goed? De Joolz geo klapt anders in en heeft dit hierdoor niet.. </p><p>Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, twijfel heel erg tussen deze twee types maar wil niet dat het handvat meteen al stuk gaat.</p><p> </p><p> </p>

Hi, 
wij hebben een day 2. Nu ruim een jaar in gebruik.
het handvat schaaft net niet over de grond. Wel tillen we het bewust van de grond af, omdat we die beschadiging ook zonde zouden vinden en optillen om in de auto te pakken moet je dan toch.
de duwstang is nog helemaal gaaf. 

succes met de keuze!

Hoi. Hier ook een joolz day (2) maar handvat nagenoeg niet beschadigd.. wel altijd op gelet inderdaad. Gaat nu bijna in gebruik genomen worden voor de 2e. 

Hier ook een Joolz day 3. Nu 3 kwart jaar intensief in gebruik maar het handvat is nog totaal onbeschadigd. 
Wij hebben voor de Joolz day 3 gekozen omdat hij kleiner in elkaar klapt en toch net wat lichter is met wandelen. 

Ik vond de geo niet mooi. Vind het qua vorm een kleine doodskist doordat hij taps toe loopt. ? en wij zijn meer stads mensen... 
- de geo is een bos wagen, day een stads wagen. 

- geo heeft een kleinere reiswieg dan day.
- day klapt kleiner in dan geo. 
- geo is uitbreidbaar voor 2 kinderen, day niet. 
- geo heeft met 1 kind een grotere boodschappenmand. Met 2 kinderen geen boodschappenmand. 

Misschien dat dit je iets helpt met de keus. Succes

Dankjewel! Dat het handvat niet beschadigd is vind ik fijn om te weten want dat was mijn grootste twijfel. 
Vind de Geo minder mooi en idd deed het me ook aan een doodskistje denken door de vorm dus wel grappig dat iemand anders dat ook vindt ?
Maar vond hem te duur om "mooi" het zwaarst te laten wegen. 
Dat geo meer een boswagen is wist ik niet maar qua rijden scoren ze het zelfde bij de consumentenbond dus denk dat dit het verschil niet hoeft te maken. Wij wandelen wel veel maar ik weet niet of ik met de wagen naar het bos zou gaan, denk toch niet zo snel en eerder gewoon door het dorp. De Joolz hebben indien nodig offroadwielen dus dat kan ik nog achter de hand houden..
2 kindjes in de wagen heb ik niet op de planning staan dus eigenlijk is het enige voordeel van de geo voor mij dan nog de grotere boodschappenmand. En nadeel de vorm/ uiterlijk.
Heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaring, hier kan ik wel wat mee! 

Terug
Bovenaan