Joolz day (3)

Wij hebben voor de geo gekozen omdat het een heel stevig frame heeft en je lekker veel spullen onderin de wagen kan doen. Boodschappen, maar ook gewoon je jas, paraplu, een dekentje etc. En wij vinden het inklappen van de geo een fijnere manier dan de Day. Al 6 maanden veel plezier van! 

Wij hebben een geo, al een jaar intensief gebruikt en zooo blij mee!
Hele fijne wagen hoor! We lopen veel in het bos! En die boodschappen mand, zo groot kan ik je al helemaal aanraden! Nooit een tas mee naar de winkel!

Hmm ja ik ga toch maar terug naar de winkel. Heb het nog eens geprobeerd maar de day 3 schuift bij mij toch echt met het handvat over de grond met inklappen. Echt lastig. Ben bang dat iedereen zonder beschadigingen hem anders optilt maar ik kan het helaas niet anders. En begrijp dat er altijd beschadigingen op zullen komen hoor maar dit lijkt me zo zonde.

Wij hebben de Joolz Geo gekozen omdat we 3 jaar geleden de mand van de Joolz Day veel te klein vonden om voldoende mee te nemen met boodschappen doen of shoppen. Nog steeds geen spijt van, erg veel de wagen gebruikt omdat je ook als je kindje 2 of 3 is nog de zit kan gebruiken en je niet met tassen hoeft te sjouwen als je naar winkels gaat!
Bij ons is het handvat niet beschadigd, maar met inklappen komt het ook niet op de grond volgens mij.
Beide wagens Geo en Day zijn geschikt voor stoep/grind/bos want ze hebben dezelfde wielen. De kleine zwenkwielen voor en de grotere wielen achter. Dus dat de Geo een boswagen zou zijn klopt niet hoor.
Succes met de keuze, ze zullen vast allebei lekker rijden en lekker liggen voor je kindje ?

Haha ja dat klopt wel, het is vooral voor mezelf dat ik graag een goede keuze wil maken, nu je het zo zegt ? 
En misschien is zo'n grote mand toch handiger dan ik dacht idd voor een keer een jas of tas in te leggen, nu dacht ik alleen aan de boodschappen.

Wij hebben een joolz geo2. Gekozen omdat het een steviger frame heeft dan de day (toen was de day2 er dus van de day3 weet ik het niet) en vanwege de grote boodschappenmand. Echt ideaal dat er zoveel in kan. Vtv niet gedacht dat ik er zo vaak boodschappen mee zou doen. Gebruik m al bijna 2 jaar en ben er nog steeds blij mee.
De day is dacht ik wel kleiner op te vouwen maar ook de geo2 past gewoon in m'n auto. Uiteindelijk beschadigd een kinderwagen bij gebruik denk ik altijd.. bij ons is het frame niet meer zo mooi als dat t was maar wij gaan er dan ook iets zuiniger mee om dan mijn schoonouders (die zijn van mening dat die wagen er na 4jaar niet meer uit moet zien ?). Handvaten zijn overigens nog wel als nieuw bij ons.
succes met je keuze ☺️

Haha schoonouders.. die gaan hem ook gebruiken en daarvan denk ik dus ook "zelfs al doe ik er zelf voorzichtig mee.." maar bj de day3 staat de wagen na het inklappen echt op het handvat en bij de geo niet.
Die grote mand lijkt me wel wat nu ik het zo hoor (dacht eerst die heb ik niet nodig) en we hebben een stationauto dus daar past de geo vast ook prima in.
Het enige nadeel blijft dan de vorm van het wiegje maja dat is maar een maand of 6, de rest enkele jaren. Dus toch nog eens in het echt faan bekijken.  
Stomme is dat er echt wel nog meer leuke en goede kinderwagen zijn maar heb nu mijn zinnen op deze gezet ? 

Maar van de week dus toch nog maar naar de winkel en dan toch die knoop doorhakken ??

Terug
Bovenaan