JOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Hee lieve Cenn!

Wat heb je een geweldige reacties allemaal he?
Doet je vast goed!
ZIt je nog steeds op je roze wolkje? Al namen aan het bedenken en aan het baby shoppen geslagen?
Lijkt mij geweldig allemaal!

Dikke knuffel Linnepinnie

hai!!!!

ja echt geweldig al die reacties!!! doet me zeker goed... echt helemaal toppie!!!

en ja we zitten nog steeds op dat roze wolkje!!! leef helemaal in een roes!!!

en nee nog niet geshopt... ja voor een vriendin van me,ma niet voor mezelf.... btje vroeg nog vind ik... en mams en paps kwamen al met een boek voor namen aan... dus daar hebbem we natuurlijk al ff in gebladerd!! ma dat word nog ff afwachten... hihihi denk dat we best wel zelfde smaak hebben... ach mn vriend vind veel goed... hihi!!!

lief dat je berichtte!!!

hoest met jou????/

xxx

geweldig voor je cenn dat je dan toch eindelijk zwanger bent.
van harte gefeliciteerd!!!!!
en dat na 21 rondes, wat een geduld moet je hebben gehad zeg....
ga er lekker van genieten,

groetjes sandra

cenn, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Bij jou is het heel anders gegaan dan bij mij... mijn vriend was in de eerste maand druk bezig met onze badkamer en heeft niet echt aandacht aan mij geschonken... 8 mei had ik mijn eerste echo en toen zag men een evt niet levend vruchtje... tweede check was vandaag... en inderdaad het vruchtje is dood. A.s. maandag heb ik een curretage.. dan is het allemaal achter de rug. Onzekerheid wanneer er een bloeding zou kunnen komen wilde ik niet.... kan maanden duren... Ik heb wel veel aan verhalen zoals de jouwe..... GOED NIEUWS !!! Ik hoop dat jouw zwangerschap goed verloopt en dat jullie er maar van mogen genieten!!!!!!

Humpie dumpie

halo cenn, heel erg van harte en ik hoop dat je je de hele zwangerschap geweldig zult voelen en laat je vriend je lekker verwennen met elke dag een beschuitje op bed (helpt tegen misselijkheid)ha ha
geniet ervan, groetjes Noza

hoi cenn!!!!

van harte!! wat geweldig!!
ik ben echt hartstikke blij voor je!!!!
geniet er maar heerlijk van de komende maanden!!

groetjes angela

Terug
Bovenaan