Joris krijgt een broertje of zusje

Wat een geweldig nieuws.... Ik merk dat het bij mij ook weer begint te kriebelen, maar weet niet of ik er al aan toe ben! Ik wens je heel veel plezier en hopen dat je heerlijk kunt genieten!

He Floor,
Gefeliciteerd! Hoe oud is Floris nu?
Ik ben ook zwanger, 6 weken nu.....Reef is nu 10 maanden. Was net 1 maand met borstvoeding gestopt en 1 x ongesteld geworden. Rubbertje stuk en hoepla! Ik moet er nog heel erg aan wennen hoor! Mijn man heeft altijd stellig volgehouden dat hij er maar 1 wilde, en nu komt er (als alles goed gaat, dat hoop ik maar!) toch een 2e! Ik heb direct de advertentie voor de Maxi-cosi van Marktplaats gehaald, hahahaha.
Nou ben benieuwd hoe het met je is. Ik voel (bijna) niets, beetje misselijk soms, maar niet zoals bij Reef. Vreemd he.......
Groetjes Nanna.

@ Floor Gefeliciteerd!! Wat leuk, nog een zwangere zomer mama, Hoe oud is joris nu?? Mijn zoontje Jasper is nu 8 maanden en ik ben nu bijna 8 weken zwanger van de tweede

@ nanna Ook gefeliciteerd!!!!Geniet er maar van dat je niet zo misselijk bent. Ik heb nu uit ervaring gemerkt dat zwangerschappen compleet anders kunnen zijn. Tijdens mijn zwangerschap van jasper (8 maanden) heb ik nauwlijks klachten gehad en nu ben ik bijna 8 weken zwanger van de tweede en hou al bijna 5 weken geen eten meer binnen en ben al 7 kilo afgevallen.

Liefs Jen

@ Floor26 Gefeliciteerd! ik hoop dat je een mooie zwangerschap zal hebben! weet je al wanneer je eerste vk bezoek zal zijn?

@nanna1 Jij ook Gefeliciteerd! Dat zal wel flink onverwacht zijn! hoe reageerd je man erop? die zal wel even tijd nodig hebben om te wennen zeg. Ik hoop dat je niet al te misselijk zal worden

@ knutseljuffie naar zeg dat je zo beroerd bent. Ik heb zelf helemaal geen klachten gehad in het begin maar ik moet zeggen dat de maagzuur me nu toch echt te veel werd en heb nu een geweldig middeltje gekregen.  Ga eens langs je huisarts ... misschien kan die je wat voorschrijven zodat je je wat minder beroerd voelt.

leuk hoor dat er al weer wat zwangeren bij komen! ik ben al weer 37 weken en 2 dagen zwanger. het einde is voor mij alweer in zicht! geniet ervan dames. het is zwaar met een kleintje ( of meerdere kleintjes) erbij maar het is zo weer over!

Groetjes
Raya mama van Neo 01-09-2006, Aeon 07-05-2008 en 37wkn + 2 dgn zwanger van een knul!

Floor heb ik via forum al gefeliciteerd maar ook voor de rest:
Van harte elk met de zwangerschap! Hopelijk mogen de kwaaltjes meevallen!
Enne lilala (toch?) het zit er voor jou alweer op! Spannend zeg!
Ben ook heel benieuwd welke naam jullie knulletje gaat krijgen... :D

Terug
Bovenaan