Joris zo ziek

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik moet het even van me afschrijven hoor.
Joris is zo ziek en ik word er zelf niet goed van, het is zo zielig.
sinds hij naar de opvang gaat is hij verkouden. al snel bleek hij gevoelige longen te hebben en kreeg medicijnen, maar na 2 maanden hoeste hij nog steeds erg veel. dus weer naar de ha. deze verwees door naar de ka. maar ondertussen werd joris steeds zieker. snot dreef over zijn gezicht, hij hoeste veel, sliep niet meer en kreeg koorts. dus naar de huisartsenpost. daar kreeg joris een peneciline kuur (zaterdag 2 weken geleden). het ging langzaam beter en hij at weer. zondag was de kuur afgelopen en hij at weer slecht, was hangerig en noem maar op. maandag was de afspraak bij de ka. in de ochtend gaat het meestal redelijk. nieuwe medicijnen erbij gekregen voor de longen en verder was het goed. in de middag ging hij steeds meer jammeren en weigerde hij niet alleen het eten maar ook de fles. en dat heeft zich nu dus alleen maar opgebouwd. gister bij ha geweest en straks weer terug. hij weigert tot nu toe gewoon echt de fles. gelukkig gaf ik nog 1 voeding bv en nu dus weer veel meer. veel zal het nog niet zijn, maar hij krijgt in ieder geval vocht binnen. hij jammert nu als hij niet slaapt en slapen lukt maar even en dan hoest hij weer. arm menneke.
hij gilt weer, dus ik moet gaan.

gr floor mv Joris 21-05-08

Agossie, zo zielig zo'n klein kindje!
Veel sterkte met alles!

(knuffel voor jou!)

tsjonge!! Kweet een heeeeeeeeeel klein beetje hoe je je voelt: machteloos. Mijn ventje heeft nu koorts en is erg hangerig en wil 's avonds niet slapen en piept 's nachts erg. Het is zo erg dat je als moeder niets voor je mannetje kunt doen... een heel naar gevoel is dat. Heel veel sterkte met je mannetje maar ook voor jezelf.

Misschien een vreemde vraag maar hebben jullie huisdieren?

Liefs L81

Jemig, wat zielig voor je ventje.........
Hoop dat hij snel opknapt en inderdaad wat hier boven wordt gesuggereerd.........misschien een allergie??

Sterkte hoor, super vervelend voor jullie,

Liefs Rimke

Ja inderdaad,,,, Dat suggereer ik maar wat ook zou kunnen is een huisstofmijt allergie... Kan van alles zijn. Maar het is inderdaad super vervelend als je kleine zo ziek is!
Onze dochter heef tal bijna 2 mnd een oogontsteking!!! we hebben al 3 verschillende antibiotica zalfjes gehad en op een gegeven moment vorige week was dr ooglid zo dik dat de 'bal' gesprongen is!
Het is echt super vervelend als je kleine niet helemaal ok is....
Ach hopen maar dat t snel voorbij is!

Liefs L81

Jee zeg, arm mannetje... idd zo erg als je zo je kleintje ziet. Hoop dat  het toch nu iets verbetert door de nw medicijnen en hou het idd goed in de gaten hè dat hij goed blijft drinken!!! Suc6 meid!!!!

Gr. Esther

Hoi Floor, frustrerend he? Je verwacht wel dat hij verkouden wordt op het kdv maar zo extreem?

Nav je verhaal herken ik wat dingen. Onze Teun gaat sinds een maand naar het kdv en is vanaf het begin al verkouden. Volgens de huisarts hoefde ik niets te doen, zou vanzelf over gaan. Niet dus, sinds een week drinkt hij nog maar de helft. Weer bij de huisarts geweest. Heeft hem bekeken, longetjes geluisterd en diagnose: koemelkallergie met astmatische reactie. Pardon??

Gisteren het bureau gebeld want ik vind het toch maar raar. En hoezo astmatisch? Ik hoor niets, alleen dat hij vol snot zit?!

Volgens het bureau moest ik maar weer gewoon terug naar zijn oude voeding (comfort/standaard), luuf en otrivin gebruiken en dan moet het vanzelf beter gaan. Hopelijk..

Welke klachten had jouw kleintje allemaal? En heb je toen zelf gevraagd om een kinderarts of hebben ze je doorverwezen? Ik weet nl niet goed wat ik moet doen. Iedereen spreekt elkaar zo tegen en ik wil gewoon weten of het een simpele verkoudheid is of toch iets ergers?

Groetjes en succes met de kleine!

Terug
Bovenaan