Joris zo ziek

Hoihoi,

Heel veel beterschap voor je kleine man. Hopelijk voelt hij zich snel wat beter.
Het is niet leuk, als onze kleintjes zo ziek zijn.
Evy komt ook maar niet van haar verkoudheid af; hoest ook behoorlijk met momenten. Echt z'n droge hoest. Ik heb de Tussikind van VSM voor haar. Geeft een beetje verlichting.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Floor, wat erg dat Joris zo ziek is steeds! Kan me voorstellen dat jullie je behoorlijk zorgen maken!
Tijn was behoorlijk aan het piepen en hoesten ook. 3 weken geleden naar de ha geweest, heb een puffer gekregen (schijnt wel vaker gegeven te worden, heeft niet iets met astma te maken ofzo). Ik moest 2 keer terugkomen bij de ha, nu is het over (3 weken puffer gebruikt).
Tsja, het kan natuurlijk van alles zijn, ook bijvoorbeeld een allergie.........
(Als Tijn nu nog een keer gaat piepen, gaat de arts onderzoeken of het bij Tijn misschien een allergie is.......
Meid, heel veel suc6 met Joris, vreselijk als je kindje ziek is, echt, die zorgen, pfffffffff....

Liefs, Eline

@ L81 wij hebben 2 visjes, verder geen huisdieren en overal hout of laminaat ivm eigen gevoeligheid.
@ siesa wij zijn doorverwezen ik heb er niet zelf over hoeven vragen.

joris ligt nu in het ziekenhuis met rs (ze hebben hier internet)
hij heeft voeding via sonde gekregen en nu gaat het weer wat beter.

hij is wakker, dus ik ben weer weg.

gr floor

Het RS virus...........jemig! Wat akelig allemaal!
En nu ook nog in het ziekenhuis....................
Meisje, enorm veel sterkte, hou je goed en geef je kleine ventje maar een stevige knuffel. Wat zwaar voor jullie,

Nogmaals, veel sterkte,

Liefs Rimke

Hoi Floor,

Wat ontzettend rot allemaal zeg! Heel vervelend dat het RS virus zo hard heeft aangepakt. Hopelijk knapt jullie ventje snel weer op!

Heel veel beterschap in elk geval!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan