Jos, Juul, Manuela en Mije

Hallo Nodgenoten,

Hoe zijn jullie de NOD dag verder doorgekomen???? Zijn er nog nergens rode duivels!!!
Bij mij in ieder geval nog steeds niet. De halve nacht ben ik wakker geweest met het gevoel en nu word ik het. Iedere keer naar toilet plassen en kijken, maar nee nog steeds niets. Ik denk dat ik vanmiddag uit werk een test ga kopen. Ik vind het zo vreemd, heb het normale gevoel zondag dat mijn ongi onderweg is, gisteren en vannacht de hele tijd dat ongi onderweg is en nu voel ik niets meer. Daar komt bij dat ik me niet echt kan herinneren meer dan een dag over tijd te zijn geweest ook voor de pil. Dus om niet te lang in de spanning te zitten, ga ik vanavond testen.
Wat doen jullie of denken jullie dat het te vroeg is om te testen???
Graag adviezen en jullie verhalen natuurlijk. Trouwens ik ga er nog steeds vanuit dat ik ongi word, het voelt zo plus dat ik niet heb geklust de twee dagen voor de eisprong.
Groeten, Biate

Hoi Biate,

Wat is dit spannend he? Ik zit ook in een spannende tijd (zie mijn berichtje hieronder). Ik zou ook een test doen dan krijg je tenminste zekerheid......
Tenminste als je niet hetzelfde hebt als ik met CB. Heel veel sterkte in deze spannende tijd.

Liefs Danielle

Goedemorgen Biate,

Ik was net aan het kijken of je al wat geschreven had en voila!

Spannend vandaag, ik zal voor je duimen!

Je vroeg om advies, tja wie ben ik om te zeggen wat je doen moet, doe wat je gevoel je ingeeft. Lekker cliche...
Ik testte na 3 dagen, maar dat was dus pas ronde 1. Na 5 dagen werd ik toch ongesteld. Overigens heb ik echt moeite moeten doen om niet eerder te testen, want dan weet je het maar meteen! Ronde 2 zal dus nog wel spannerder worden en ik durf te wedden dat ik dan ook eerder zal testen dan 3 dagen! Ik kan me je onzekerheid dus wel voorstellen.

Als je het zeker wil weten gewoon vandaag testen! :)

Succes! fingers crossed!

Groetjes,
Jade

ik had zondag mijn NOD en ook nog steed geen ongi te bekennen. Maar heb ook echt niet het gevoel zwanger te zijn. Ik wacht denk ik nog maar even af tot vrijdag. (als ik dat volhoud)
Ik houd jou berichtjes ook nog even in de gaten. sterkte met wachten en werk ze!! groetjes van anne

Hallo Biate,

Bij mij ook nog steeds niks te bekennen. Qua ongi dan. Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen. Is beter zeggen ze om het 's morgens te doen. Misschien ook beter voor jouw, omdat de urine dan meer hcg bevat. Verder erg spannend nu. Ben op mijn werk, en denk bijna de hele dag aan niks anders. Laat je wat horen?? Liefs Jos.

Hallo Jos, Anne, Jade en Danielle,

Het doet me goed dat ik niet de enige ben in spanning. Heb net een test gekocht bij apotheek "de vroege zwangerschapstest" kostte 8 euro, net wat goedkoper dan CB.
Anne heb je nog niet getest????? Heb je regelmatige cyclus??? Hoe lukt het jou proberen te wachten tot vrijdag. Spannend hoor!!
Jos ik heb net een test gekocht, ik ga hem vanavond doen wil niet nog een nacht slecht slapen. Misschien is het wel beter om morgenochtend te testen, begin nu al te twijfelen. Val nu bijna hier op mijn werk in slaap. Ik werk op een klein kantoor en collega heeft vakantie en het is hier zo rustig! Ik doe niet anders dan kijken op dit forum. Voor Danielle en Jade ook heel veel succes..... Mijn gevoel van ongi worden verdwijnt helemaal, het voelt nu dat ik ongi ben. Maar ik ben het dus niet alles wat komt is WIT!. Verder geen klachten ja bultjes op tepels maar die heb ik voor ongi ook.
Ik snap er dus helemaal niets van.....
en probeer dan maar te werken, ha ha ha .... Hebben jullie niet het gevoel het te worden?
Nou we mailen gauw weer want het is zo spannend!!!
Gr. Biate

Hai meiden,

Nou, bij mij hangt sinds gisteren de rode vlag weer uit. Ik verwacht gek genoeg ook niks anders meer. Ga nu ronde 8 in.
Biate, ik ben heel erg benieuwd!!! Hopelijk blijft het bij jou gewoon weg. Dat zou fijn zijn!

xMije

Hallo Mije,

Balen dat je ongi bent geworden maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik verwachtte dat ik het zou worden het voelt echt zo.....
Begin inmiddels te twijfelen en ga vanavond testen....kan ik weer een nachtje lekker slapen en misschien nog wat werken....Heel veel succes in de volgende ronde!!!
Gr. Biate

Terug
Bovenaan