Jos, Juul, Manuela en Mije

Die zwangerschapstesten die ken ik niet. Misschien ook wel wat voor mij. Zal wel ff zien. Bij mij op het werk is het wel druk nu, maar toch stiekum af en toe ff kijken hier, als het kan. Op het moment veel plassen, heb als sinds gisteravond hoofdpijn, durf geen pijnstiller te nemen, stel je voor dat je wel zwanger bent..... Van de week last van verstopping en een aambei (auw). Geen pijnlijke borsten. Ik weet het op het moment ook niet meer hoor. Afwachten.........(maar hoe lang?). Om af en toe gek van te worden. Ja, testen is de oplossing, maar ik wil niet te vroeg. Bang voor teleurstelling natuurlijk. Nou jij ook succes op je werk en met de rest, en we horen van elkaar. Liefs Jos

Volgens mij is het gewoon een eigen merk van de apotheek "even goed" zei die mevrouw. Op de verpakking staat zwangerschapstest Gf. Er staat op dat deze test al gebruikt kan worden 10 dagen na de mogelijke bevruchting....dus!
Ik test vanavond, als ik ongi wordt is het ook een teleurstelling als ik negatieve test heb dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Dus ook veel plassen. Ik had vorige week trouwens 2 dagen hoofdpijn, terwijl ik nooit hoofdpijn heb. Ik voel me verder niet anders dan voor een ongi. Ben heel moe maar dat komt door mijn slechte nachtrust afgelopen nacht. Jos werkse en heel veel succes we horen gauw weer. Gr. Biate

Hoi Biate
ik heb normaal ook een onregelmatige cyclus. De eerste was 25 dagen de tweede was 29 dagen en nu zit al op de 32 ste dag. Ik durf er eigenlijk nog niet op te hopen, ben bang dat de test toch nog negatief aangeeft. Dat lees je tenminste zo vaak. Bij mijn eerste heb ik de test na 4 dagen gedaan en toen gaf die een heel vaag plusje aan. Ik wacht dus nog maar een dag of wat. (als ik dit vol kan houden.

Hallo Anne,

Wat spannend jij hebt al vaker getest. Ik dus nog nooit. Ga vanavond testen ik laat het dan weten. Jij heel veel succes...in deze spannende dagen.
Biate.

Terug
Bovenaan