Joshua is geboren!

Hee lieverd...
Wat ben je ook een di hard he! wat een prestatie!
Gefeliicteerd, maar dat heb ik al 10 keer gezegd haha.Neem detijd voor je herstel,is niet niks en geniet van het knappe ventje..wat is ie mooi zeg! goedgekeurd voor me dochter..

kusssie nice

Gefeliciteerd en wat een top,prestatie!!
Bah wat lijkt mij dat moeilijk als jede eerste tijd je kindje niet ziet..... Pfff

Heel veel geluk voor jullie en laat je maar goed verwennen!!

Hey lieverd,

Ik heb je geloof ik al 1000x gefeliciteerd op hyves en FB haha. Maar alsnog gefeliciteerd met jullie geweldige zoon en wat is ie knap!

Maar wat een heftig verhaal zeg.... maar goed dat je niet alles van te voren weet!

Beloof je me dat je echt je bedrust neemt en je lekker laat verwennen door je kerel.... en alle mensen om je heen?? Want dat heb je echt nodig hoor!

Heel veel liefs!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Wat een 'geluk' dan eigenlijk dat je toch besloot om naar het ziekenhuis te gaan, nu waren ze er tenminste meteen bij! En wat fijn dat het allemaal met een sisser is afgelopen en jullie nu allebei weer thuis zijn.
Hopelijk kunnen jullie vanaf nu samen gaan genieten!

Meid wat een verhaal!
Gelukkig is alles goed gekomen en zijn jullie nu lekker thuis met jullie nieuwe gezinnetje!

Doe rustig aan, laat je man maar goed lopen voor je (hihi!) en geniet van jullie zoon!
Heel veel geluk samen!

Terug
Bovenaan