Jouw voortekenen van bevalling?

<p>Hi ladies,</p><p>Morgen ben ik precies 38 weken zwanger. Het aftellen is dus echt begonnen! Heb al een weekje last van krampen en pijn in mijn vagina (omdat ze zo laag ligt waarschijnlijk). Ook last van hoofdpijn en diaree (sorry voor de info). Ik vroeg me af voor de moeders onder ons wat jullie voortekenen waren en met hoeveel weken jullie zijn bevallen?</p><p>Liefs!</p>

Weeën! :p Nee, maar echt... Op de 2e dag van mijn verlof, niks aan het handje verder, kreeg ik wat lichte weeën. Ik dacht dus oefenweeën/voorweeën, maar nee, de volgende middag had ik een kind! Met andere woorden: zonder echte voortekenen kan zeker ook!

Inderdaad... bij mij ook geen  voortekenen... ik kreeg om een uur of 12 hevige ongesteldheidskrampen onderin mijn buik (voorweeen, aldus het boekje)... om half 3 toch maar de VK gebeld, om 14.45 bleek ik al 6 a 7 cm te hebben en om 16.04, na een half uur persen had ik mijn zoon in mijn armen...
Wel zei ik al vanaf het begin van de zwangerschap tegen mijn vriend dat ik vroeg ging bevallen en dus alles gedaan moest zijn met 36 weken... gelijk had ik, want het was 37:0

Ik verloor s ochtends de slijmprop en s avonds begonnen de weeën. Ik ben bevallen met 40+5. Verder nul voortekenen. Ik liep de dag er voor nog gewoon 10.000 stappen zonder problemen hahaha.

Ik ben met 41+5 gestript om half 6 's avonds. Ik werd om 4 uur 's nachts wakker omdat ik moest plassen en kon niet meer lekker liggen. Toen bleek dat dat kwam door weeën. 10.13 was mijn zoontje er

41.0 Ook nul komma niks ervoor. Was wel wat onrustig in mn hoofd snachts. Maar had nog nergens last van. Sochtends paar krampjes, zette niet door. In de middag ineens een weeenstorm. Binnen anderhalf uur volledige ontsluiting en na een uur persen was ze der. 

[quote quote=10341099]41.0 Ook nul komma niks ervoor. Was wel wat onrustig in mn hoofd snachts. Maar had nog nergens last van. Sochtends paar krampjes, zette niet door. In de middag ineens een weeenstorm. Binnen anderhalf uur volledige ontsluiting en na een uur persen was ze der.[/quote]
Zo herkenbaar. Bij mij heeft de verloskundige met nog geen 3 cm de vliezen gebroken. Anderhalf uur later zat ik op 9 cm en een uur persen later was mijn zoontje er.. 
Verloskundige zei toen al, als je ooit zwanger wordt van de 2de meld dan even dat je snel bevalt want bij de tweede gaat het vaak nog sneller ??

Ik hoop het ben nu zwanger vd 2e. Maar als het zo snel gaat is het ook niet grappig. Had van 0 tot 10 binnen anderhalf uur, continu weeenstorm kon alleen maar op de grond creperen ?? en had nauwelijks/geen persweeen.. oftewel alle kanten uitgescheurd ? mn man denk dat ze me te vroeg hebben laten persen, ging ook zo enorm moeilijk. Ben als de dood dat ik straks weer nauwelijks/geen persweeeen heb ? put er wel rust uit dat het in ieder geval snel over is ?? 

Terug
Bovenaan