Jouw voortekenen van bevalling?

[quote quote=10341114]Waarom brak ze de vliezen trouwens bij 3cm??[/quote]
Omdat ik vanaf het begin hele zware rugweeen had en al wel persdrang had terwijl ik nog amper ontsluiting had. Dus om me te helpen. Ging alleen daarna heel erg snel.
Ik heb gelukkig anderhalf uur onder de douche kunnen staan om de weeën vervolgens op de vangen. Ik liep echter alleen al een kwartier tot 20 minuten heen en weer naar de wc omdat ik moest poepen, dus verwacht dat ik de 9 cm al eerder had maar dat ze gewoon niet hadden verwacht dat het zo snel zou gaan?

Ik ging de dag van tevoren dweilen terwijl ik dat al weken niet meer goed kon. Ben bevallen met 38+2. Op de dag zelf voelde ik s'ochtends lichte krampjes, de echte weeën begonnen rond 18 uur. 23:50 was mijn zoontje er! Achteraf best vlot gegaan! Nu zwanger van baby 2 maar pas uitgerekend in februari.. nog even geduld dus hier? 
Veel succes, het zal voor jou iig niet heel lang meer duren?

Behalve mijn enorme poetsdrang (ik heb de dag voor de bevalling van de 1e de auto staan wassen) geen tekenen. Beide keren gebroken vliezen vanuit het niets dus. Dan weet je zeker dat het is begonnen en is het wachten op de weeën. Met 40+0 en 40+3 bevallen. 

Ik verloor met 36+4 weken om 19.00 uur de slijmprop, tussen 21.00-21.30 begonnen de weeën en om 01:50 was onze kleine meid er :)! Voor die tijd echt totaal niet gemerkt dat de bevalling eraan zat te komen (behalve de ooievaar die er de dag van te voren over kwam vliegen ?) 

Ik had de avond van te voren wat steken, maar ik dacht dat het indalingsweeën waren of dat hij gewoon me wat zat te irriteren, omdat hij al diep ingedaald was.
De dag erop ook gewoon een dagje weg geweest met een vriendin. Toen ik thuis kwam rond 18.00u verloor ik m'n slijmprop en rond 21.30u kreeg ik weeën. 
De volgende dag rond het middag uur was hij er ? 

Dus wie weet, succes met de laatste loodjes!!

Bij mij braken me vliezen. :D Heel duidelijk teken dus haha. Dat vond ik wel fijn. Ben nu zwanger van de tweede en hoop dat me vliezen deze keer ook vanzelf gaan breken, anders ben ik bang dat ik te laat in het ziekenhuis ga zijn. Mijn eerste bevalling ging heel makkelijk en zeer rap. Anderhalf uur nadat ik de weeen echt begon te voelen, was mevrouw al geboren.

Terug
Bovenaan