@JTZwanger...

A

Anoniem

Guest
Hallo JT,

Je kent mij wel niet als J_I_G, maar ik wil nu ff anoniem blijven...
Mareh, wij zaten vorig jaar op t Mei forum en ik vind t heel erg leuk dat we nu allebei op dit forum zitten, allebei kindje van ruim 8 maanden en hoop op 2e kindje.Als ik zwanger wordt zal k je vertellen wie ik ben hihi, leuk ff spanning  

Liefs van mij enneh, heel veel succes hoor.Ben benieuwd wie er t eerst kan vertellen dat ze zwanger is...

**********************************************************************************
Hier een serie glitters voor ons allebei

Hoi J_I_G!

Bedankt voor je berichtje en leuk dat je herkent!! Alleen... ik ben niet van het meiforum, maar van het juni forum. Ik was namelijk halverweg juni uitgerekend. Kben wel eerder bevallen, dus begin juni.
Ik vind het wel ontzettend leuk dat je ook al zo snel voor een tweede gaat!! Wanneer heb je je nod?
Oja, ik vraag met trouwens af wie je bent.... Waarom wil je anoniem blijven? Kben erg nieuwsgierig!
 Jij had een dochtertje toch? Leuk hoor! Hoe gaat het met d'r! Heb je een makkelijke baby aan haar? Wij hier wel! een ontzettend tevreden ventje! Hij probeert nu te gaan zitten, maar dat is nog wel lastig voor hem. Ook tijgert hij achteruit de kamer door. Zo gezellig!
Nou, genoeg gekletst! Groetjes!!

ben hihi, leuk ff spanning  

Liefs van mij enneh, heel veel succes hoor.Ben benieuwd wie er t eerst kan vertellen dat ze zwanger is...

**********************************************************************************
Hier een serie glitters voor ons allebei

Hoi J_I_G!

Bedankt voor je berichtje en leuk dat je herkent!! Alleen... ik ben niet van het meiforum, maar van het juni forum. Ik was namelijk halverweg juni uitgerekend. Kben wel eerder bevallen, dus begin juni.
Ik vind het wel ontzettend leuk dat je ook al zo snel voor een tweede gaat!! Wanneer heb je je nod?
Oja, ik vraag met trouwens af wie je bent.... Waarom wil je anoniem blijven? Kben erg nieuwsgierig!
 Jij had een dochtertje toch? Leuk hoor! Hoe gaat het met d'r! Heb je een makkelijke baby aan haar? Wij hier wel! een ontzettend tevreden ventje! Hij probeert nu te gaan zitten, maar dat is nog wel lastig voor hem. Ook tijgert hij achteruit de kamer door. Zo gezellig!
Nou, genoeg gekletst! Groetjes!!

zo klopt ie beter ;)

Hai JT, Hoe is tie?

Hier goed.Gister verjaardag van manlief gehad dus beetje moe, laatste gasten gingen na 24u wegMaar was leuk...
Je vroeg waarom ik anoniem wil blijven, eigenlijk maakt t niet zoveel uit, maar ik zou niet graag willen dat een vriendin toevallig leest dat wij voor een 2e gaan, snappie en omdat het een open forum is weet je maar nooit wie er al zo meeleest.mare, jou kan k het wel zeggen hier, dit leest toch niemand denk ik...Haha, enne mijn meiforum naam was ook al beetje onbekend zeg maar.
Ik ben Ynez, mama van Jette.Spannend hoor dat er misschien binnenkort een nieuw kindje zich meld.Nou, ik moet verder met opruimen van gister...

Liefs Ynez (mijn echte naam is Gerrie)

Hoi,

Wees gerust, ik ken in mijn leventje niemand die Gerrie heet hihi. Kben zelf ook heel voorzichtig met mijn privegegevens. Stel je voor....
Ik heb zelfs mijn zoontje een andere naam gegeven op het forum haha!!
Nog gefeliciteerd met je man ;-) Ik duim ook altijd maar dat de gasten op tijd naar huis gaan. Overdreven gapen wil wel eens helpen.
Begin je nu voor het eerst voor een tweede? Aankomend weekend verwacht ik m'n menstruatie. Ik ben erg benieuwd!!

groetjes J-t

Hai JT,

Ja we  gaan nu ''officieel''  voor een 2e kindje.Eigenlijk zijn we heel relaxed daarin, als  k al eerder zwanger was geraakt was t ook heel welkom geweest,  maar nu is de wens wel erg groot, al moet k zeggen, ik zal voorlopig niet héél erg teleurgesteld zijn  als t nog niet lukt, we hebben immers een kindje om van te houden en van te genieten...  Maar eens zien hoe t loopt.

Jij zit nu dus in de spannende week....ik denk aan je hoor!!!Toitoitoi.

Hoe heet je zoontje in t echt, hihi, vind het wel n goeie dattie een forum naam draagt.

Nou, ik 'moet' nog ruim een week voor mn NOD, krijg gelukkig bezoek van mn nichtje, dus heb k beetje extra afleiding...want onwillekeurig ben k er toch  wel heel erg mee bezig.Helemaal omdat mn man nu ook echt overtuigd is dat een 2e kindje welkom is.

Groetjes Gerrie

Hai JT, wat jammer dat je ongi bent zeg, k zie t nu pas, heb t weekend bezoek gehad en weinig in internet geweest.Hopelijk volgende maand beter nieuws!!
Hier stijgt de spanning....

groetjes JIG

Hoi JIG!!

Hoe gaat het met je? Wat balen dat je ongesteld bent geworden. Kunnen we samen naar ronde 2!!   Ik moet zeggen dat ik deze ronde wel wat ontspannender in ga.  In de eerste ronde was ik er ontzettend mee bezig. Misschien was ik wel bang om gelijk zwanger te worden. Ik heb altijd  even  de tijd nodig om eraan te wennen.  Maar wie slaat m'n hoofd weer op hol als we straks aan het wachten zijn. Wanneer is jouw klusperiode? De mijne van de week, kweet niet precies wanneer. Ik gebruik deze week voor het eerst ovulatietesten. Kben benieuwd!  
Nou fijn weekend nog,  tis zo weer om.  

Groetjes!!! J-t  

Terug
Bovenaan