@JTZwanger...

Hai JT,

Hier gaat t goed, vind t niet zo erg dat t nix is deze maand maar baal wel van ongi, brrrrrrr dan liever zwanger hahaha.Ik heb volgende week vrijdag 13e mrt mn eisprong(hahavrijdag de 13e) Ik ben op vrijdag 13e geboren en tot nu toe was 13 vaak m geluksgetal, wie weet, hihi. Ik gebruik geen ovutest, k voel meestal mn sprong wel en ben errug regelmatig...

Nou, succes maarweer, leuk zo samen op lopen...

Liefs Gerrie

Hoi Gerrie,

Leuk om te horen dat het goed gaat. Menstruatie is echt niks ja, maar we hebben het wel nodig he... Ik vond het heerlijk om 9 maanden 'niks' te hebben. Volgens babybrabbel komt mijn eisprong op vrijdag 6 maart, een weekie eerder dan bij jou dus. Dat is voor mij wel gunstig, want in het weekend is klussen niet zo heeeel erg

Hoe gaat het met Jette? zit ze al? Heb je ze al op de fiets gehad, of woon je in een gebied waar je niet echt kunt fietsen (bergen enz). Ons mannetje tijgert nu voor - en achteruit. Niet heel hard hoor. Hij probeert ook al wat te kruipen, maar dat lukt nog niet echt. Hij zit wel steeds beter, dus ik hoop dat hij snel zelf kan zitten. Dan gaan we als de zon doorbreekt lekker veel fietsen.

Hoe komt het eigenlijk dat jij in Duitsland terecht bent gekomen? als je het niet wilt vertellen is het ook prima hoor! Mis je je familie niet?

Nu ga ik nog genieten van m'n laatste dagje vakantie. Morgen weer beginnen. Kvind het niet erg, maar kmoet er wel aan wennen om m'n mannetje weer weg te brengen. Hij is ook nog eens ziek, dus het is nu extra moeilijk.
Werk jij of ben je fulltime moeder? Fulltime moederen leek me altijd ideaal, maar dat is niet voor mij weggelegd. Ik heb nu meer respect voor moeders die het wel kunnen.
Goed, genoeg gekletst.

groetjes!!

Haihai,

k Zat vanmorgen klaar om je een heel verhaal te doen...Had Jette dr doel wer op de schakelaar met lichtje drin dussss, ploep, uit PC hahaha.

Je vroeg hoe k hier terecht kom, welll, mijn man komt uit de Oekraine, is jaren terug hier heen verhuisd.Ik was hier regelmatig   voor werk en zodoende, via gezamelijke vriende hebben we elkaar leren kennen.Ik heb toen gesloten hier heen te komen,zodat hij op zn plekkie kon blijven en niet nog eens een grote omschakeling moest maken.En ik wilde wel eens wat anders...Hahaha. Ik mis mn familie niet echt nee, maar goed we komen nog wel eens in NL.Maar ik heb hier al veel vrienden dus gaat t echt wel lekker.Nou, ik ga dr vandoor, tot gauw.
Enneh, ik zou als je op vrijdag je eitsprong hebt, wel ook op woensdag 'klussen'.Maar dat weet je wel toch...??? Dat je in de week voor je ei om de dag 'moet'??

Liefs Gerrie

ik vergeet weer een s de helft, hahah, Ja Jette zit, staat en 'loopt langs' en jaaaa, ik heb het voorrecht om fulltime mammie te zijn, iig tot mei 2010 en al er voor die tijd een 2e komt nog langer....Ben verwent, weet t , en vind het heeeeeeeeeeerlijk.

XXX

Ha Gerrie,

Ik weet idd dat je voor je eisprong moet klussen, maar ook dat het nog 24 uur (dacht ik) erna kan. Kheb zelfs ergens gelezen dat als je voor je ovulatie vrijt je meer kans heb op een meisje en daarna op een jongen haha... kweet alleen niet zo goed wat ik nou liever heb.... kvind 2 jongetjes erg leuk, maar een meisje is ook erg leuk... ach, het maakt me nu echt niks uit, als ik maar zwanger wordt!

Wow, tot 2010 verlof!!! Hoe krijg je dat voor elkaar!! Ik vind het wel reuze knap van je. Ik hield het thuis echt niet uit. Ik vond het zooooooo saai. Maar ik was ook echt wel post. depressief. Alleen ben ik daar een beetje laat achter gekomen. Maar goed, het is voorbij. Nu werk ik 2,5 dag. Heerlijk. Het liefst zou ik 2 dagen werken, maar dat gaat helaas niet. Misschien volgend jaar? Heb net een vakantie achter de rug en ik vond het heerlijk om thuis te zijn. Dus misschien dat ik in de toekomst wel fulltime kan gaan moederen. Ik vind dit nog altijd het beste voor kinderen. Maar je moet het wel kunnen natuurlijk....

Zo, nu ga ik languit op de bank even nog tv kijken en dan vroeg naar bed!

grt!!

Terug
Bovenaan