Juffy????

quote: mammie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2006 14:32:54'));

Hoi Nicole,

Hier gaat verder alles prima, we hebben pas een ander huis gekocht en krijgen over een paar maanden de sleutel. Spannend en we zijn nu al volop bezig met dingen uit te zoeken, zoals een nieuwe keuken en tegels voor op de vloeren. Ontzettend moeilijk maar ook wel weer leuk.

Groetjes Nicole.

He Nicole,
Wat leuk een ander huis. Is het bestaande bouw of wordt het een nieuwbouw huis? Leuk allemaal hoor!
Van wat voor stijl houden jullie? Wij hebben bijvoorbeed alle meubels gekozen in een kersenkleur. Met en een wat modernere inslag.  
Het is altijd spannend wanneer je gaat verhuizen. Blijven jullie in de buurt wonen  waar jullie nu ook wonen?

Ik hoor het wel!

Liefs,
Juffy (Nicole)

Hoi Juffy,

BBZ is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En het schijnt dan beter te zijn om je eileiders te laten afsluiten zodat je daar nooit kans op hebt en dan heb je wel weer meer kans met IVF.

Maar of ik dat wil laten doen?? ik weet het echt nog niet. Dat is echt iets afsluiten letterlijk en figuurlijk. Dat kan ik nog even niet. We hebben 2 juni ons intakegesprek in maastricht en ga het daar nog maar eens navragen.

En met die verzekering. Wij waren niet goed verzekerd voor IVF. Mijn vriend heeft ons dus laten bijverzekeren maar volgens de verzekering gaat dat pas per 1 januari in.
Tja ik weet het ook niet. Aan de ene kant is dat even niet zo erg dan hebben we toch even wat maandjes rust dus we zien het wel. Ik hoop dat de wachtlijst inderdaad niet al te lang is maar ik ga maar uit van 9 maanden (dat heeft een kennisje van ons gehad).

groetjes

Nicole (het wordt wel verwarrend he met al die nicoles hahaha)

Hallo,

Het is inderdaad wel leuk om te gaan verhuizen, maar aan de andere kant ook wel weer even heel druk en moeilijk om keuzes te maken. We gaan naar een wat ouder vrijstaand huis toe met lekker wat plaats eromheen. We wonen nu in een huis geschakeld met de garages en hebben alleen achter een klein tuintje. En voor de jongens is het wel lekker als we wat meer ruimte hebben met wat gras voor te voetballen (ojee mijn ramen).
We zijn vorige week al geweest kijken voor een nieuwe keuken, maar ze hebben zoveel keus dat ik even de weg kwijt ben, moet er gewoon even rustig over nadenken wat ik nou precies wil en goed met manlief overleggen dat we iets vinden wat we beiden mooi vinden. Dit is gelukkig tot nog toe niet zo'n probleem geweest.

Zo ik ga me even een beetje tutten, want we krijgen zometeen mijn ouders en schoonouders op visite, want we zijn vandaag alweer 7 jaar getrouwd.

Groetjes en ik hoor wel weer van jullie.

hallo Nicole(1),

Ik zag je berichtje en wilde er even op reageren: mij hebben ze afgelopen februari ook 1 eileider afgesloten omdat deze niet voldoende toegankelijk was en daardoor de kans groot was op een BBZ. Dit hebben ze gedaan met behulp van een klemmetje.
Een collegaatje van mij heeft dit ook bij beide eileiders en ze vertelde me laatst dat ze deze klemmetjes ten alle tijden ook weer kunnen verwijderen (zij heeft dit laten door bij wijze van sterrilisatie).
Ik kan me voorstellen dat het zeker een moeilijk keuze is, maar misschien maakt het het iets makkelijker voor je als je weet dat dit niet permanent hoeft te zijn.

Heel veel sterkte!   Liefs Indy

Hoi Indy,

Bedankt voor die goede tip. Hier heb ik echt wat aan. In het zhuis hebben ze namelijk gezegd dat die klemmetjes er niet af konden. Maar dat ga ik in Maastricht toch nog maar eens navragen. Misschien dat je dat nooit doet (weer laten afhalen), maar je weet dat de mogelijkheid bestaat en dat geeft toch ook wel weer een geruststelling. Klinkt heel vreemd maar dat voelt iets veiliger.

Mag ik even vragen waar ze precies het sneetje gemaakt hebben? ik heb er nog twee van de kijkoperatie en ik ben heel erg littekengevoelig (heb veel pigment) en wil natuurlijk niet allerlei sneetjes over mijn hele buik hebben lopen. Gelukkig is er eentje in de bikinilijn en de ander in de navel maarja die in de navel zie je toch wel goed.

groetjes

Nicole(1)

Hoi Nicole,

Was net wat rond aan het kijken en kwam wat tegen over eileiders afsluiten op
http://www.kindervrij.nl/informatie/vrouw.html  misschien dat je er wat aan hebt.
Ik hoop dat verder alles goed met je gaat. Heb je al een afspraak staan voor je intake gesprek?

Groetjes en ik hoor wel weer van je  Nicole.

Hoi Mammie,

Bedankt voor de tip. Ik zal het eens lezen. Wij hebben op 2 juni een intakegesprek. Dat gaat best snel. Ben benieuwd hoe snel de rest gaat. Maar we zien het wel op 2 juni.

Wij hebben besloten om er een beetje "blind" naartoe te gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Even niet teveel op andere verhalen af te gaan. Gewoon alles op ons over heen  laten komen. Anders maak ik mijzelf ook nog helemaal gek en daar heb ik even geen behoefte aan.

groetjes

Nicole

hallo Nicole (1)

Bij mij hebben ze dus de linker eileider afgesloten met een klemmetje, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. In het ziekenhuis zeiden ze mij, dat ze deze eileider vroeger er gewoon helemaal uit zouden halen, maar dat ze dat tegenwoordig gelukkig niet meer doen. Dat lijkt me helemaal vreselijk. Toch had ik er in het begin ook moeite mee hoor...dus kan me je gevoelns heel goed voorstellen.

Ik heb door die operatie (en ook nog een lacoscopie) drie sneetjes: 1 in de navel, 1 links onder mijn randje van de onderbroek zeg maar en 1 inderdaad bij de bikinilijn. Je ziet er dus niet van.

Heel veel succees 2 juni bij jullie gesprek en inderdaad is het een goed idee, om "blind"naar jullie gesprek toe te gaan. Even helemaal clean om het zo maar te zeggen. Houd ons op de hoogte.

Liefs Indy

Terug
Bovenaan